English

۳۱ شهریور ماه آخرین فرصت برای شرکت در توانمندسازی دانشجویان "صدف"

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه در خصوص اجرای طرح "صدف" در پاییز امسال گفت: این طرح با هدف طراحی مسیر آینده حرفه ای و شغلی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی و کمک به نقش آفرینی آنها در اکوسیستم فناوری و نوآوری استان در دستور کار قرار گرفته است.

31 شهریور ماه آخرین فرصت برای شرکت در توانمندسازی دانشجویان "صدف"

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سیامک آزادی با اشاره به اجرای طرح صدف در چهار فاز گفت: در دو فاز اول این طرح کارگاه های تخصصی برای شرکت کنندگان برگزار خواهد شد که از جمله آن میتوان به کارگاه خودشناسی، کارگاه تحلیل شخصیت، ارتباط موثر و فنون مذاکره و رزومه نویسی اشاره کرد.

وی افزود: در فاز سوم شرکت کنندگان با اکوسیستم فناوری از نزدیک آشنایی پیدا کرده و تورهای فناوری در مراکز رشد و واحدهای فناور برای آنها برگزار می شود.

آزادی گفت: درفاز نهایی این طرح هم افراد به ساختارهای و واحدهای فناور جهت گذراندن دوره های کارآموزی و کارورزی معرفی می شوند.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه افزود: در این مرحله از طرح افرادی که صاحب ایده هستند می توانند ایده های خود را در قالب ساختارهای فناورانه پارک عملیاتی کنند وافرادی هم که ایده ندارند می توانند جذب سایر استارت آپ ها شده و با آنها همکاری داشته باشد.

آزادی هزینه این دوره را 500 هزار تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به تخفیفی که خود پارک لحاظ کرده افراد می توانند تنها با پرداخت 50 هزار تومان در این طرح شرکت کنند.

وی افزود: علاقمندان برای ثبت نام در این طرح می توانند تا 31 شهریور به آدرس www.kti.ir مراجعه کنند.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه یادآور شد: ظرفیت شرکت در این دوره تنها 100 نفر است و درصورت استقبال دوره های این طرح در طول سال تکرار خواهد شد‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه