English

مرکز فناوری«بیا بازی» در کرمانشاه آغاز به کار کرد

مرکز سرگرمی‌های فناورانه و بازی‌های خلاقانه شناختی با عنوان "بیا بازی" طی مراسمی با حضور مدیر کانون پرورشی فکری کرمانشاه و جمعی از اساتید استان در کرمانشاه شروع به‌کار کرد.

مرکز فناوری«بیا بازی» در کرمانشاه آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در آیین افتتاح این مرکز،  هدف از راه اندازی این مرکز را ایجاد فضایی بانشاط برای بازی کودکان و نوجوانان عنوان  و ابراز امیدواری کرد: افتتاح این مرکز بتواند زمینه ساز شادابی و نشاط کودکان و نوجوانان شود.

فتاحی با بیان اینکه بازی کردن به کودکان و نوجوانان پویایی، اندیشه ورزی و خردورزی می آموزد، گفت: بازی برای رشد و تقویت مهارت‌های شناختی کودکان و نوجوانان ضروری است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه سپس با بیان اینکه با رشد تکنولوژی بازی ها شکل جدید به خود گرفته اند، گفت: تلاش شده تا با راه اندازی مرکز بیابازی با همکاری دانشگاه صنعتی کرمانشاه در جهت راه اندازی بازی های جدید در مرکز کانون پرورش فکری اقدام شود.

 فتاحی سپس با بیان اینکه در کرمانشاه شهربازی و یا مرکز تفریحی فکری برای کودکان و نوجوانان نداریم، گفت: امیدواریم راه اندازی این مرکز نقطه شروعی برای رشد شهربازی ها در استان شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی