English

با دستور قضایی؛

ساماندهی و تعدیل کرایه حمل مواد معدنی در هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از ساماندهی و تعدیل کرایه حمل مواد معدنی با صدور دستور ویژه قضایی در این استان خبر داد.

ساماندهی و تعدیل کرایه حمل مواد معدنی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار داشت: در راستای عمل به منویات داهیانه مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» و به منظور تسهیل در صادرات مواد معدنی؛ موضوع ضرورت ساماندهی به کرایه حمل مواد معدنی در ستاد استانی پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به تصویب رسید و متعاقب آن دستور ویژه قضایی در این خصوص صادر شد.
صالحی افزود: بر این اساس از اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان خواسته شد با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه در راستای حمایت از واحدهای تولیدی، نسبت به ساماندهی و تعدیل کرایه حمل مواد معدنی به ویژه سنگ گچ و بازگرداندن قیمت ها به نرخ سابق، تدابیر لازم را اتخاذ کند. 
این مقام قضایی خاطرنشان کرد: با هدف حمایت از معدن داران استان هرمزگان و به منظور تسهیل در صادرات مواد معدنی استخراج شده و رفع توقف ایجاد شده در این حوزه، دستور ویژه قضایی دیگری نیز جهت فراهم نمودن امکانات و تجهیزات لازم برای بارگیری کشتی ها صادر شد.
صالحی عنوان کرد: در پی صدور این دستور قضایی با هماهنگی و همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، هم اکنون شرایط لازم برای بارگیری مواد معدنی و سنگ گچ با استفاده از گنتری کرین و کشتی های جرثقیل دار برای اولین بار پس از ماه ها توقف در بندر شهید رجایی بندرعباس فراهم شد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد: با توجه به گزارش مسئولان مربوطه خوشبختانه در نتیجه اتخاذ تدابیر مناسب با ورود به موقع دستگاه قضایی به موضوع و صدور دستور ویژه در این خصوص، برای رقابت با کشورهای همسایه در بحث بارگیری، روش بهینه ای در نظر گرفته شده است که باعث سرعت بیشتر در حمل و بارگیری مواد معدنی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه