English

مجید عسگری:

بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر نباید تعلل کنند/ ۱۱۴ طرح در دهلران تسهیلات دریافت کردند

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران با بیان اینکه بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر نباید تعلل کنند، گفت: در راستای تبصره 16 امسال برای مددجویان شهرستان 500 طرح پیش بینی شده است.

بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر نباید تعلل کنند/ 114 طرح در دهلران تسهیلات دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، مجید عسگری فرماندار ویژه شهرستان دهلران در نشست شورای اشتغال دهلران با اشاره به اینکه تاکنون 300 طرح اشنغالزایی به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده است که تنها 114 طرح موفق به دریافت تسهیلات از این محل شده اند.

وی با بیان اینکه 250 میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای این 500 طرح اشتغالزایی در سال جاری برای شهرستان در نظر گرفته شده است، اظهار داشت:عملکرد بانک های این شهرستان در خصوص پرداخت تسهیلات طرح های اشتغالزا مطلوب نیست.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران به تسهیلات تبصره 16 کمیته امداد امام (ره) و اعلام به بانک ها در راستای طرح های اشتغالزایی اشاره و تصریح کرد: سهم شهرستان از این محل ایجاد 500 شغل است که بانک ها باید در زمینه تسهیل در پرداخت تسهیلات همکاری لازم را بعمل آورند.

عسگری با اشاره به اینکه عملکرد بانک ها در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در سطح شهرستان مورد انتظار کمیته اشتغال نیست، خاطرنشان کرد: بانک ها باد در خصوص پرداخت تسهیلات تبصره 16 به متقاضیان اشتغال همکاری و همراهی بیشتری داشته باشند تا شاهد تحقق اهداف مد نظر باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرزی دهلران پرداخت تسهیلات توسط بانک ها را 34 درصد عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم تا پایان فصل پائیز شاهد تحقق 100 درصدی این موضوع در شهرستان دهلران باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه