English

مجید عسگری:

بابت کمبودها از مردم دهلران عذرخواهی می کنم

فرماندار شهرستان دهلران گفت: در روزهای پایانی دولت از خدمت مدیران شهرستان به مردم تقدیر و بابت کمبودها هم از مردم عذر خواهی کنم.

بابت کمبودها از مردم دهلران عذرخواهی می کنم

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، مجید عسگری فرماندار دهلران در جلسه شورای اداری این شهرستان به خدمات و اقدامات دولت اشاره کرد و افزود: علی رغم تحریم ها، شیوع کرونا، خشکسالی، سیل و مشکلات فراروی دولت،در شهرستان شاهد گازرسانی، اجرای پروژه های موثر کشاورزی، خدمات بهداشتی و درمانی و امکانات شهری و روستایی بودیم.

وی تببین مسیر توسعه شهرستان و برنامه ریزی در این زمینه و هماهنگی بین دستگاه ها را از وظایف مهم شورای اداری ذکر کرد  اظهار داشت: هماهنگی بین دستگاه ها در جهت خدمت به مردم باید بیشتر شود و هر دستگاهی که قرار است خدمات روبنایی انجام دهد، باید از قبل با سایر دستگاه ها هماهنگ باشد.

فرماندار شهرستان دهلران از مدیران خواست در پیگیری اعتبارات جسور باشند و سهم شهرستان را غیر از کمیته برنامه ریزی شهرستان در استان و مرکز پیگیری کنند.

عسگری به واکسیاسیون واجدین شرایط در بحث کرونا هم اشاره و بر لزم فرهنگ سازی در این زمینه تاکید و تصریح کرد: مردم با متولیان در زمینه واکسیاسیون عمومی همکاری کنند.

عسگری با بیان اینکه کنگره سه هزار شهید استان ایلام در آذر ماه سال جاری  در دهلران برگزار می شود ،افزود: همه دستگاه ها باید در این زمینه با ستاد شهرستانی کنگره نهایت همکاری را داشته باشند.

رئیس شورای اداری دهلران به طرح تفصیلی و جامع شهر دهلران اشاره کرد و اظهار داشت: نیاز است همه دستگاه ها نیازمندی ها برای محیط های اداری و مسکونی با افق دید 50 ساله را به شهرداری ارائه کنند.

فرماندار شهرستان دهلران خاطر نشان کرد: با توجه به  شرایط آب و هوایی و خشکسالی ها مردم در زمینه مصرف آب و برق همکاری و مدیران و کارکنان نیز در مصرف برق در محیط کار دقت کنند.

عسگری به فصل پاییز و کشت محصولات پائیزه در شهرستان اشاره و از جهاد کشاورزی خواست در خصوص تامین بذر و نهاده ها برنامه ریزی لازم در دستور کار داشته باشند.

فرماندار دهلران به افتخار آفرینی جوان دهلرانی در مسابقات المپیک2020 توکیو در رشته تپانچه اشاره کرد و گفت: جواد فروغی نشان داد می شود با کمبود امکانات اما با پشتکار و تلاش قله های ترقی را فتح و برای کشور افتخارآفرینی کرد.

فرماندار دهلران به تصویب فرمانداری ویژه و افتتاح آن هدیه دولت به شهرستان مرزی دهلران در آخرین روزهای خدمت خود به مردم است،گفت: با پیگیری های استاندار، نماینده مردم در مجلس و عنایت و حمایت دولت، در آخرین روزهای خدمت دولت موضوع فرمانداری ویژه شهرستان دهلران با توجه به شرایط تصویب شد.

عسگری تحقق این مهم را هدیه دولت به مردم مرزدار دهلران ذکر کرد و افزود: خواسته و مطالبه به حق مردم شهرستان مرزی دهلران در خصوص فرمانداری ویژه محقق شد.

وی از همه کسانی که برای تحقق این موضوع همت کرده اند، تقدیر کرد و اظهار داشت: با ارتقا دهلران به فرمانداری ویژه در آینده شاهد توسعه بیش از پیش شهرستان در ابعاد مختلف خواهیم بود و این مهم مسیر توسعه دهلران را متحول می کند.

عسگری به فراهم بودن شرایط برای گشایش فرمانداری ویژه دهلران اشاره و تصریح کرد: با حضور مسئولان کشوری و استانی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شاهد افتتاح فرمانداری ویژه شهرستان در هفته آینده خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه