English

حسین وطن دوست:

طرح ارتقای معیشت و تامین اقلام و کالاهای اساسی اجرا می شود

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: طرح ارتقای معیشت و تامین اقلام و کالاهای اساسی با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی ذیربط اجرا می شود.

طرح ارتقای معیشت و تامین اقلام و کالاهای اساسی اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسین وطن دوست ، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با محوریت تولید و توزیع محصولات کشاورزی به تدوین برنامه‌های تامین معیشت آحاد مردم و به منظور کنترل و تعدیل قیمت و تنظیم بازار کالاهای اساسی ، بویژه محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: در این راستا مراکز تجمیع و یکپارچه سازی تولیدات کشاورزی و میادین و بازارهای عرضه میوه و فرآورده‌های کشاورزی ایجاد می شود.

وی بیان کرد: این مرکز با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و شهرداریهای استان و با بهره‌گیری از ظرفیت تولید کنندگان ، تشکل‌های تولیدی تعاونی‌ها و بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت استارت آپ ها برای عرضه کالاها و خدمات مورد نیاز وبا هدف کاهش مراجعه حضوری شهروندان ایجاد می‌شود.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل اظهار کرد: برنامه ریزی کنترل مدیریت و نظارت بر شرایط تامین و چرخه توزیع ، عرضه و وضعیت بازار و قیمت کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی پرمصرف از طریق کارگروه تنظیم بازار استان انجام می‌شود.

وطن‌دوست ادامه داد: با هدف تنظیم بازار کشور و حفظ آرامش بازار ،کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان تامین و اخیراً نیز ۵۵۰ تن برنج در حال توزیع است.

وی بیان کرد: با توجه به تامین به موقع نهاده های لازم مرغداران، کنترل و نظارت بر تولید توزیع مرغ و تخم‌مرغ نیز تشدید و مستمر بوده و در صورت گرانفروشی از طرف عواملین تولید و توزیع اقدام قانونی به عمل می‌آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی