English

قاسمعلی خدابنده:

محوریت آغاز سال تحصیلی جدید، با آموزش مجازی خواهد بود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: والدین نگران نباشند، زیرا هرگونه تصمیم گیری در این زمینه با توجه به مسائل مختلف و با اولویت قرار دادن سلامت افراد انجام می‌شود.

محوریت آغاز سال تحصیلی جدید، با آموزش مجازی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با محوریت آموزش‌ها در فضای مجازی آغاز خواهد شد و تصمیمات بعدی بر اساس شرایط پس از آن گرفته خواهد شد.

خدابنده در ادامه این خبر اضافه کرد: بر اساس سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش، آغاز سال تحصیلی با آموزش مجازی است و در ادامه سال تحصیلی و بر اساس شرایط شیوع کرونا و بر مبنای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا بر همان اساس شیوه آموزش به حضوری یا استمرار آموزش مجازی و یا آموزش ترکیبی پیگیری خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: تامین سلامت دانش آموزان و معلمان اولویت اول و محور اصلی است و شروع سال تحصیلی جدید که از روز شنبه سوم مهرماه خواهد بود با حضور مجازی دانش آموزان آغاز می‌شود تا زمانی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس مناطق مختلف بر اساس رنگ بندی شیوع کرونا به حد عالی برسد.

وی همچنین در ادامه اظهار داشت: والدین نگران نباشند، زیرا هرگونه تصمیم گیری در این زمینه با توجه به مسائل مختلف و با اولویت قرار دادن سلامت افراد انجام می‌شود.

خدابنده در خاتمه خاطر نشان کرد: در صورت بهبود شرایط کرونایی خراسان رضوی به سمت بازگشایی مدارس در سه فاز مدارس زیر ۵۰ نفر، مدارس زیر ۱۰۰ نفر و در نهایت مدارس بالای ۱۰۰ نفر خواهیم رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه