English

قاسمعلی خدابنده:

اعلام زمان و مکان واکسیناسیون برای۱۳۰ هزار معلم و پرسنل آموزش و پرورش خراسان رضوی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: افرادی که تا کنون موفق به دریافت واکسن نشده اند، یا تمایلی به استفاده از واکسن ندارند و یا خود و اعضای خانواده‌شان درگیر بیماری هستند که برای کسب آمادگی دریافت واکسن نیازمند گذر زمانند.

اعلام زمان و مکان واکسیناسیون برای۱۳۰ هزار معلم و پرسنل آموزش و پرورش خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد: تزریق دُز دوم واکسن کرونا برای فرهنگیان این استان آغاز شده است.

خدابنده در ادامه این خبر اضافه کرد: تا کنون بیش از ۷۵ هزار نفر از معلمان خراسان رضوی دُز اول واکسن را دریافت کرده‌اند که برای دریافت دُز دوم به آنان با ارسال پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین ادامه داد: در این دوره تنها ۲پایگاه ویژه واکسیناسیون فرهنگیان در مشهد فعال است و معلمان و فرهنگیان می‌توانند برای دریافت دز دوم واکسن به پایگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی در شهر مشهد و شهر‌های دیگر استان مراجعه و با ارائه کد ملی واکسن دریافت کنند.

 وی همچنین تاکید کرد: الزام و اجباری برای واکسیناسیون همکاران فرهنگی وجود ندارد و اعلام زمان و مکان دریافت واکسن به تمامی۱۳۰ هزار معلم و پرسنل آموزش و پرورش استان انجام شده است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: افرادی که تا کنون موفق به دریافت واکسن نشده اند، یا تمایلی به استفاده از واکسن ندارند و یا خود و اعضای خانواده‌شان درگیر بیماری هستند که برای کسب آمادگی دریافت واکسن نیازمند گذر زمانند و یا بر اساس شرایط سنی، واکسن را از طریق دیگری دریافت کرده‌اند.

 خدابنده در خاتمه خاطر نشان کرد: تنوع و تعدد واکسن در پایگاه‌های واکسیناسیون معلمان کاملا تابع تنوع و تعدد اعلامی از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کروناست بنابراین هرگونه تغییر در این بخش ناشی از تغییرات موجودی واکسن در کشور و سهمیه استان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه