English

قاسمعلی خدابنده:

ثبت نام یک میلیون و ۴۰ هزار دانش آموز خراسان رضوی در سامانه ملی سناد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد: هنوز تعیین تکلیفی در خصوص حضوری یا مجازی برگزار شدن سال تحصیلی جدید نشده و پیروی ما از ستاد ملی کرونا و دستور وزارت آموزش و پرورش است.

ثبت نام یک میلیون و ۴۰ هزار دانش آموز خراسان رضوی در سامانه ملی سناد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیون و ۳۶۰ هزار دانش آموز در خراسان رضوی مشغول به تحصیل شوند.

قاسمعلی خدابنده در ادامه این خبر افزود: ثبت نام یک میلیون و ۴۰هزار دانش آموز استان در سامانه ملی سناد(سامانه نام‌ نویسی الکترونیکی دانش‌آموزان) برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ قطعی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: پیش‌ بینی می‌ شود امسال با حدود ۳۰ هزار دانش آموز جدید بیش از یک میلیون و ۳۶۰ هزار دانش آموز در استان داشته باشیم.

 وی در ادامه و در خصوص کم و کیف آغاز سال تحصیلی جدید اضافه کرد: هنوز تعیین تکلیفی در خصوص حضوری یا مجازی برگزار شدن سال تحصیلی جدید نشده اما آنچه قطعی است پیروی ما از ستاد ملی کرونا و دستور وزارت آموزش و پرورش در نحوه برگزاری کلاسهاست.

 خدابنده تاکید کرد: از زمان آغاز ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی جدید ۱۳۲مورد شکایت درخصوص روند ثبت نام دریافت و همه آنها رسیدگی شده است و ساز و کار برخورد با تخلفات ثبت نام در مدارس همانند گذشته و به صورت قاطعانه است.

 وی در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان نیز گفت: هنوز در این زمینه تصمیم گیری خاصی در سطح وزارتخانه انجام نشده است و مجری هرگونه ابلاغ و اعلامی در این رابطه خواهیم بود.

 خدابنده در خاتمه خاطر نشان کرد: تا کنون بیش از ۷۵هزار معلم استان دوز نخست واکسن خود را دریافت کرده اند و از دیروز برای دریافت دوز دوم در حال مراجعه هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه