English

علیرضا رحیمی:

ادامه محدودیت تردد شبانه خودرو در مشهد

رییس اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: لازم به ذکر است که تا این لحظه خبری مبنی بر لغو این محدودیت ابلاغ نشده است.

ادامه محدودیت تردد شبانه خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علیرضا رحیمی رییس اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی اعلام کرد: تا این لحظه خبری مبنی بر لغو محدودیت تردد شبانه در مشهد به ما اعلام نشده است.

رحیمی در ادامه این خبر افزود: در خصوص لغو یا تداوم قانون محدودیت تردد شبانه تابع ستاد ملی کرونا هستیم و پلیس راهور این قانون را به صورت خودمختار ایجاد نکرده است و بنابراین تصمیم‌گیری در خصوص لغو آن نیز در اختیار ستاد کرونا است و بعد به ما ابلاغ می‌شود.

رییس اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی همچنین ادامه داد: تا این لحظه خبری مبنی بر لغو این محدودیت ابلاغ نشده است و نسبت به ماه قبل حدود ۴۵ تا ۵۰ درصد ترددهای شبانه کاهش پیدا کرده است.

وی همچنین در مورد جرایم شبانه تردد خودرو تصریح کرد: برخی از افراد که در ساعات منع تردد، رفت‌وآمد می‌کنند، مجاز به تردد هستند؛ از جمله آژانس‌ها، پرستاران، پزشکان، ماشین‌های امدادی. برای این افراد نیز پیامک هشدار ارسال می‌شود، بعدا طبق لیستی که ادارات مربوطه به پلیس ارائه می‌دهند، نام این افراد از سیستم حذف می‌شود و جریمه نمی‌شوند.

رحیمی در خاتمه تاکید کرد: به همین دلیل آمار دقیقی در زمینه اینکه تردد چه میزان خودرو منجر به جریمه‌ شده است، در حال حاضر وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه