English

اکبر بهنام جو:

بهره برداری از واحد های صنعتی در اردبیل روند صعودی دارد

استاندار اردبیل گفت: امسال احداث و بهره برداری از واحد های صنعتی در استان اردبیل روند افزایش پیدا کرده است.

بهره برداری از واحد های صنعتی در اردبیل روند صعودی دارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در بازدید از تعدادی واحد های صنعتی استان اردبیل گفت: واحد صنعتی فولاد عالی قاپو با اشتغالزایی برای ۳۵ نفر امسال به صورت آزمایشی شروع به کار کرد و تولید قوطی های فلزی بخشی نیازمندی استان را در کرکره و پوشش سقف و دیوارها را تامین می کند.

وی با بیان اینکه کارگاه گونی بافی از جمله واحد صنعتی است که برای نخستین بار در استان ایجاد شده است، بیان کرد: این واحد با مشارکت بانک ملی در حال راه اندازی است و امید می رود تا یک ماه آینده به بهره برداری برسد.

استاندار اردبیل شرکت قزل شیمی لیان را از دیگر واحدهای صنعتی فعال در استان نام برد و عنوان کرد: کار این شرکت تولید انواع سموم شیمیایی برای مصارف کشاورزی است و اکنون علاوه بر تامین ده درصد از نیاز کشور به این مواد سبب کاهش قیمت تمام شده و هزینه های تولید محصولات کشاورزی در سطح استان شده است.

بهنام جو افزود: عمده مشکلات کشاورزان بالا بودن هزینه های پرورش و نگهداری محصولات تولید شده است که تولید این مواد شیمیایی در استان به کشاورزان در تولید محصولات با کیفیت و ارزان  قیمیت کمک می کند.

گفتنی است استاندار اردبیل از ۴واحد صنعتی و تولیدی واقع در شهرک صنعتی شماره۲ به همراه معاون اقتصادی ، رییس سازمان صمت استان اردبیل بازدید و در جریان آخرین وضعیت این پروژه ها قرار گرفت، همچنین در ادامه به صورت سرزده و شبانه از راه ارتباطی و زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی نمین بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه