English

شاپور بدیعی:

آماده باش همه شهر‌های خراسان رضوی، فارغ از وضع رنگ بندی کرونایی

فرمانده ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: با توجه به شکننده و حساس بودن وضعیت فعلی، همه شهر‌های زیر پوشش فارغ از وضع رنگ بندی کرونایی باید در حالت آماده باش باشند.

آماده باش همه شهر‌های خراسان رضوی، فارغ از وضع رنگ بندی کرونایی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، شاپور بدیعی فرمانده ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: همه شهر‌های زیر پوشش فارغ از وضع رنگ بندی کرونایی در خراسان رضوی باید در حالت آماده باش باشند.

شاپور بدیعی در ادامه این خبر افزود: اینکه روند کاهش موارد بستری و سرپایی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه شکننده و حساس است همه شهر‌های زیر پوشش فارغ از وضع رنگ بندی کرونایی باید در حالت آماده باش باشند.

فرمانده ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین ادامه داد: هم اکنون در برخی مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد با افزایش و یا کاهش بیماران به صورت مقطعی روبرو هستیم و با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و بروز بیماری‌های ویروسی، لازم است بیش از پیش در رعایت دستور‌های بهداشتی توجه شود، زیرا همکاری مردم نقش موثری در کاهش آمار بیماری دارد.

وی اظهار کرد: هم اکنون همه اقدامات صورت گرفته در پیک پنجم کرونا در حال ارزیابی و آنالیز است تا در صورت مواجهه با پیک‌های بعدی بتوان هر چه سریع‌تر برای خدمات رسانی به بیماران اقدام کرد.

فرمانده ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در مدت زمان پیک پنجم کرونا، ۲۵ درصد موارد بستری از بیماران خارج از استان بودند که بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده این بیماران نیز از خدمات بستری و سرپایی به شکل مطلوبی بهره‌مند شدند.

وی همچنین اظهار داشت: در مدت زمان پیک پنجم کرونا با حمایت سپاه، بسیج، استانداری، آستان قدس رضوی، شهرداری، خیران سلامت و دیگر نهاد‌ها و سازمان‌ها امکانات و تجهیزات مختلفی برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا فراهم شد.

بدیعی در خاتمه خاطر نشان کرد: نصب و راه اندازی دستگاه‌های اکسیژن ساز و بهبود سامانه‌های اکسیژن رسانی، نصب و راه اندازی دو دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان‌های قائم (عج) و شهید هاشمی نژاد و تامین تجهیزات و ملزومات مورد نیاز مراکز درمانی، راه اندازی مراکز سرپایی بخشی از اقداماتی است که با مشارکت سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه