English

بهره برداری از بیمارستان ۱۶۸ تختخوابی نداجا در بندرعباس تا شهریور ماه

هماهنگ کننده بهداشت و درمان نیروهای مسلح در هرمزگان گفت: بیمارستان ۱۶۸تختخوابی نداجا دربندرعباس با کمک استانداری و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درحال آماده‌سازی برای خدمت‌دهی به بیماران است تا شهریور ماه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

بهره برداری از بیمارستان ۱۶۸ تختخوابی نداجا در بندرعباس تا شهریور ماه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ناخدا یکم پزشک محمد افشین اردلان هماهنگ کننده بهداشت و درمان نیروهای مسلح در هرمزگان، روز دوشنبه جریان بازدید سرزده ارشد نظامی ارتش در هرمزگان و فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا از بیمارستان سیدالشهداء(ع) منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش افزود: این بیمارستان پس از تکمیل مراحل آماده‌سازی هم برای پرسنل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح و همچنین عموم مردم مفید خدمت‌دهی خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ارتقاء ظرفیت و تخت را تا ۸۰ تخت برای بیماران کرونایی در بیمارستان سیدالشهدا نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از تصمصم شورای تامین هرمزگان مبنی بر افزایش تخت‌های بیمارستانی از شروع پیک پنجم کرونا در دستورکار قرار گرفت و در بیمارستان یاد شده سه بخش کووید و بخش‌های ویژه راه‌اندازی شد.

اردلان اضافه کرد: بیماران عزیز می توانند از سرویس‌های تنفسی و سرویس‌های سرپایی بیمارستان سیدالشهدا استفاده کنند و داروی مورد نظر را تحویل و استفاده کنند.

ارشد نظامی ارتش در استان هرمزگان و فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا در ادامه بازدید گفت:‌ همکاران اینجانب با تلاش و پیگیری و یاری خداوند متعال توانستند یک ظرفیت بسیار خوبی را در خصوص بستری هم استانی‌های عزیز مان در بیمارستان سید شهدای نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام بدهند و یک ظرفیتی را حدود ۸۰ تخت برای بستری بیماران کرونایی ارتقا بدهند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت: شاهد این هستیم که با توجه به افزایش بیماری کرونا و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر حضور همه‌جانبه و پررنگ‌تر نیروهای مسلح در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، همکاران بنده با تلاش و پیگیری و یاری خداوند متعال توانستند یک ظرفیت بسیار خوبی را در خصوص بستری هم استانی‌های عزیز مان در بیمارستان سید شهدای نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام بدهند و یک ظرفیتی را حدود ۸۰ تخت برای بستری بیماران کرونایی ارتقا بدهند که جای تقدیر و تشکر دارد.

امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری ادامه داد: حدود ۴۵ نفر از هموطنان عزیز با توجه به پای کار آوردن همه امکانات و فراهم آوردن شرایط در بیمارستان نیروی دریایی ارتش بستری هستند که امید می‌رود با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط تمامی مردم شاهد کاهش روند صعودی بیماری باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه