English

قاسم جان بابایی تاکید کرد؛

تسریع در تکمیل بیمارستان ۵۳۱ تخت خوابی بندرعباس/ نیاز بندرلنگه و میناب به بیمارستان های جدید

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ضمن تاکید بر تسریع تکمیل بیمارستان 531 تخت خوابی بندرعباس، گفت: بندرلنگه و میناب پوشش شهرهای اطراف خود نیاز به بیمارستان‌های جدید دارند.

تسریع در تکمیل بیمارستان 531 تخت خوابی بندرعباس/ نیاز بندرلنگه و میناب به بیمارستان های جدید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی صبح امروز (۲۵ مردادماه) در خصوص بازدیدش از مراکز درمانی استان هرمزگان،بیان داشت: هرمزگان از جمله استان‌هایی است که شمار بیماران بستری کرونایی در آن بسیار بالاست.

وی اضافه کرد: شهرستان بندرلنگه نیز پس از بندرعباس بیشترین بیماران کرونایی بستری شده در هرمزگان را به خود اختصاص داده و اکنون نزدیک به ۲۰۰ بیمار در بیمارستان‌های این شهرستان بستری هستند.

جان بابایی با اشاره به اینکه اکنون هزار و ۵۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های هرمزگان بستری هستند، خاطرنشان کرد: بیمارستان صحرایی توسط نیروی دریایی سپاه در محل بیمارستان شهدای بندرلنگه راه اندازی شده است، این بیمارستان صحرایی با ۴۰ تختخواب برای بیماران بستری سرپایی ایجاد شده و تا ۶۰ تختخواب قابل افزایش است.

وی با اشاره به اتمام هر چه سریعتر  بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس تا پایان امسال، افزود: اساسی‌ترین کار در هرمزگان ساخت و اتمام بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس است.

جان بابایی اضافه کرد: شهرستان‌های بندرلنگه و میناب نیز برای پوشش شهرهای اطراف خود نیاز به بیمارستان‌های جدید دارند و یک بیمارستان جوابگوی نیازهای این شهرستان‌ها نیست.

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه نبود زیرساخت‌های بیمارستانی در هرمزگان در دوره‌های مختلف، علت کمبود تخت بیمارستانی در این استان است، اضافه کرد: طرح تبدیل نمایشگاه‌های کتاب به بیمارستان صحرایی باید بعنوان یک الگو در کشور اجرا شود.

جان بابایی در پایان عنوان کرد: استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان نسبت تخت جمعیتی آن‌ها از متوسط کشوری کمتر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه