English

کتاب سنه تا سنندج منتشر شد

رییس فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج گفت: کتاب سنه تا سنندج با تلاش چندین ساله سه نفر از اساتید برجسته شهرسازی دانشگاه کردستان تهیه، تدوین و منتشر شد.

کتاب سنه تا سنندج منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سرکوت نجفی ظهر امروز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: کتاب "سنه تا سنندج" یکی از آثار علمی ماندگار در حوزه مطالعات شهری بوده که فرصتی مناسب برای مطالعات بعدی پژوهشگران، محققان و دانشجویان را مهیا می‌سازد.

وی افزود: این کتاب در قالب هشت فصل به بررسی شکل‌گیری و سیر تحول سنندج از گذشته تاکنون؛ با تلاش و کوشش چندین ساله سه نفر از اساتید برجسته شهرسازی دانشگاه کردستان، دکتر ایراندوست، دکتر حبیبی و دکتر علیزاده تهیه وتدوین شده است.

رییس فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج اضافه کرد: این بررسی تاریخی شامل موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی و کالبدی – فضای سنندج بوده و برآن است تا خواننده را به درک واقعی و علمی از این شهر برساند.

و یادآور شد: بخش‌هایی ازاین کتاب ماندگار و ارزشمند نیز برنامه‌ریزی و دورنمایی است که به عنوان دستور کار برنامه استراتژی و آینده برای توسعه شهر سنندج است و علاقمندان می توانند این کتاب را از کتابخانه شهرداری واقع در طبقه همکف ساختمان شورای اسلامی شهر سنندج تهیه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی