English

معاون فرهنگی وامور اجتماعی شهرداری سنندج خبر داد :

کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای کارگران خدمات شهری شهرداری سنندج برگزار شد.

معاون فرهنگی وامور اجتماعی شهرداری سنندج گفت : با هدف آگاه سازی کارگران خدمات شهری با عوارض و پیامدهای مصرف مواد مخدر کارگاه آموزشی یک روزه با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای کارگران خدمات شهری شهرداری سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج،معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج اظهار داشت : امروز اعتیاد بعنوان یکی از مهم ترین آسیب های اجتماعی دامن گیر اکثر جوامع شده وصدمات جبران ناپذیری را برپیکره جامعه و خانواده وارده نموده است.

 سرکوت نجفی بیان کرد : عدم آشنایی با عوارض و پیامدهای مصرف مواد مخدر  متاسفانه باعث شده امروزه بسیاری از جوانان ما در دام اعتیاد گرفتار شوند.

وی گفت: آموزش و برگزاری کارگاه های آموزشی یکی از راهکار های شناخت بهتر اعتیاد بعنوان مهم ترین آسیب اجتماعی است و قطعاٌ دوره های آموزشی متعدد می تواند در کاهش این آسیب خانمان سوز تاثیر گذار باشد.

 نجفی افزود : کارگران خدمات شهری بواسطه نوع فعالیت کاری آنها در سطح شهر یکی از گروههای هستند که باید بیشترین آگاهی  در خصوص عوارض اعتیاد  را داشته باشند.

وی  از برگزاری کارگاه آموزشی  پیشگیری از اعتیاد برای کارگران خدمات شهری خبر داد و گفت : با هدف آگاه سازی کارگران خدمات شهری با عوارض مصرف مواد مخدر  این دروه آموزشی برای بیش از 400 نفر از کارگران خدمات شهری برگزار شد.

 نجفی با بیان اینکه  پیشگیری و آموزش  یکی از کم هزینه ترین وتاثیر گذارترین اقدام در راستای جلوگیری از ابتلای افراد به اعتیاد است گفت : این کارگاه آموزشی با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه