English

معاون فرهنگی وامور اجتماعی شهرداری سنندج:

برگزاری جشنواره عکس پاییز در سنندج

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از برگزاری جشنواره عکس پاییز خبر داد و گفت: شهروندان می تواند عکس های خود با موضوع زیبایهای فصل پاییز را ارسال کنند وبه زیبا ترین عکس ها هدایایی اهدا خواهد شد.

برگزاری جشنواره عکس پاییز در سنندج

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، جشنواره عکس پاییز در سنندج از این هفته آغاز خواهدشد.

معاون فرهنگی وامور اجتماعی شهرداری سنندج اظهار داشت: در فصل پاییز به دلیل تغییرات آب و هوایی و زرد شدن برگ درختان شاهد خلق شدن مناظر بسیار زیبایی در سطح شهر هستیم.

مهندس سرکوت نجفی بیان کرد: فصل پاییز همواره برای هنرمندان بویژه عکاسان یکی از بهترین فصل ها است که با استفاده از مناظر طبیعی آثار ماندگاری را خلق نمودند.

وی از برگزاری جشنواره عکس پاییز خبر داد و گفت: شهروندان می توانند از زیبایی های فصل پاییز و برگ ریزان درختان عکاسی نموده و در این جشنواره شرکت نمایند.

مهندس نجفی گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره عکاسی می توانند از امروز تا 17 آذر ماه و به مدت یک هفته آثار خود را از طریق ایمیل به آدرس  Farangisanandaj@gmail.com و یا از طریق تلگرام به آدرس  @jashnvaresend  ارسال کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری سنندج عنوان کرد: شهروندان جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت شرکت در این جشنواره می توانند با شماره تماس 08733177014 تماس حاصل نمایند.

مهندس نجفی اعلام کرد: پس از پایان مهلت ارسال آثار کمیته ای متشکل از هنرمندان آثار ارسال شده را بررسی خواهند کرد و در پایان به عکس های برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه