English

محمد اهلی خبر داد:

واکسیناسیون بیش از ۱۰ هزار کارگر واحدهای تولیدی و صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: بیش از 10 هزار نفر از کارگران واحدهای تولیدی شهرکهای صنعتی اردبیل در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

واکسیناسیون بیش از 10 هزار کارگر واحدهای تولیدی و صنعتی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: مرحله نخست واکسیناسیون کارگران واحدهای تولیدی دو شهرک صنعتی بزرگ استان که از روز چهارشنبه آغاز شده بود با واکسینه شدن کلیه پرسنل، کارگران و شاغلین به پایان رسید.

وی افزود: در راستای پایداری تولید و استمرار فعالیت شاغلین در واحدهای صنعتی و جلوگیری از وقفه در تولید، طرح واکسیناسیون شاغلین در دو شهرک صنعتی اردبیل(1) و (2) اجرا و به پایان رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: خوشبختانه این طرح با استقبال گسترده واحدهای تولیدی مواجه شد به نحوی که پیش بینی ها برای تزریق دوز اول در این دو شهرک کاملاً محقق گردید.

اهلی با بیان اینکه این طرح در بیش از 10 پایگاه واکسیناسیون ثابت و سیار اجرا گردید، از زحمات کادر درمان و مسئولین شبکه بهداشت و درمان و کلیه عوامل دخیل در امر واکسیناسیون تشکر و قدردانی کرد.

وی از ادامه واکسینه کردن شاغلین در سایر شهرکهای صنعتی استان خبر داد و افزود: با پیگیری های به عمل آمده به زودی شاهد آغاز واکسیناسیون در کلیه شهرکهای صنعتی استان خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه