English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

۲۶۱ مورد جدید مبتلا به کرونا و ۶ مورد فوتی در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته 261 مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در اقصی نقاط مختلف استان شناسایی شده است، گفت: متاسفانه در این مدت 6 نفر فوتی نیز گزارش شده است.

261 مورد جدید مبتلا به کرونا و 6 مورد فوتی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، دکتر محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه تعداد افزایش بستری ها و مبتلایان در سطح استان ایلام نگران کننده است،افزود:عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، رفتن به مراسمات عزا و جدی نگرفتن خطر ابتلا به کرونا باعث افزایش تعداد مبتلایان و فوتی ها در این استان شده است.

وی با بیان اینکه کرونا هر روز در مناطق مختلف استان قربانی می گیرد و این زنگ خطری است که ایلام را تهدید می کند، اظهار داشت: سهل انگاری کرونا و عدم رعایت مصوبات ستاد استانی کرونا و غیره باعث افزایش مبتلایان در استان ایلام شده است .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 56 هزارو 590 نفر در این استان به کرونا مبتلا شده است، تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 261 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

کریمیان با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یکهزارو 8 نفر از نقاط مختلف شهری و روستایی استان در اثر کرونا جان خود را از دست داده اند، خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته 3 نفر از ایلام، یک نفر از دهلران و یک نفر از ملکشاهی و یک نفر از سیروان فوت نموده ، انتظار می رود که مردم خطر ابتلا به کرونا را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته 67 بیمار جدید کرونایی نیز در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های موجود استان هم اکنون 306 نفر است،گفت:از بستری های جدید 14 نفر مربوط به ایلام، 11 نفر آبدانان، 9  نفر مهران، هشت نفر ایوان، پنج نفر چرداول، چهار نفر دره شهر، 10 نفر دهلران، 2 نفر سیروان، یک نفر مکلشاهی، یک نفر چوار، 2 نفر هلیلان یک نفر نیز مربوط به چوار است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام افزود: شهرستان های ایلام، آبدانان، ملکشاهی، مهران، هلیلان، چرداول، ایوان و چوار در وضعیت قرمز و شهرستان های دره شهر، سیروان و بدره نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه