English

قنبر موسی نژاد:

‍ کمیته محرومیت زدایی کنگره شهدای ایلام ۴۳ خدمت به محرومین ارائه می کند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام و مسئول کمیته محرومیت زدایی و خدمات اجتماعی و فرهنگی کنگره بزرگداشت 3 هزار شهید استان ایلام گفت: ارائه 43 خدمت به نیازمندان ایلامی در حوزه محرومیت زدایی توسط دستگاههای عضو کمیته محرومیت زدایی کنگره بزرگداشت 3 هزار شهید استان طرح ریزی شده است.

 ‍ کمیته محرومیت زدایی کنگره شهدای ایلام 43 خدمت به محرومین ارائه می کند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام در نشست اعضای کمیته محرومیت زدایی کنگره بزرگداشت 3 هزار شهید استان ایلام ،افزود: از این تعداد خدمات 10 نوع آن توسط کمیته امداد ایلام ارائه می شود.

وی اظهار داشت: تأمین جهیزیه برای 3 هزار زوج نیازمند،ارائه 3 هزار خدمت در حوزه مسکن محرومان، ایجاد طرحهای اشتغال زایی،توزیع لوازم خانگی و توزیع تبلت و لوازم کمک آموزشی از جمله این خدمات هستند که همه به نیابت از 3 هزار  شهید استان صورت می گیرد.

مسئول کمیته محرومیت زدایی  و خدمات اجتماعی و فرهنگی کنگره بزرگداشت 3 هزار شهید استان ایلام تصریح کرد: ارائه 3 هزار خدمت مسکن برای محرومین با مشارکت کمیته امداد. بنیاد مسکن ، سپاه ، بنیاد مستضعفان ، بهزیستی ، راه و شهرسازی و نیز ارائه 3 هزار خدمت جهیزیه با تلاش دستگاههای مختلف از جمله کمیته امداد و سپاه از جمله خدماتی است که در این مدت صورت می گیرد.

موسی نژاد خاطرنشان کرد: از آنجایی که کنگره شهداء مهمترین رویداد فرهنگی استان است انتظار می رود خدماتی که ارائه می شود در شأن شهداء و پاسداشت جانفشانی های آنان باشد و تلاش دستگاههای عضو این کمیته این است که امسال به مناسبت برگزاری این کنگره فصل جدیدی از خدمات خود را ارائه دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت:اجرای طرح ایران مهربان با موضوع سرپرستی از ایتام و کودکان نیازمند از جمله برنامه های کمیته امداد به این مناسبت است که با همکاری حوزه بسیج استان انجام می گیرد که در قالب این طرح قرار است برای 12 هزار کودک نیازمند استان حامی جذب شود و تاکنون برای 10 هزار کودک حامی جذب شده است.

همچنین عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این نشست گفت: توسط این اداره کل در قالب این کمیته امسال بیش از 100 هزار جلد کتاب در بین مردم و عمدتاً در مناطق کمتر توسعه یافته استان توزیع می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه