English

اکبر بهنام جو:

کارخانه تولید سیمان در خلخال احداث می‌شود

استاندار اردبیل گفت: با پیگیری های صورت گرفته و هماهنگی با سرمایه گذاران دارای اهلیت کارخانه های سیمان سفید و سیمان خاکستری در خلخال احداث می شود.

کارخانه تولید سیمان در خلخال احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در حاشیه جلسه با سرمایه گذاران بخش خصوصی که با حضور نماینده مردم خلخال برگزار شد، گفت: تا پایان شهریور ماه سرمایه گذاران و شرکت های طراحی و ساخت با یک برنامه زمان بندی شده برای احداث این کارخانه ها اقدام می کنند.

وی افزود: این دو کارخانه برای اشتغالزایی منطقه و تامین نیاز های اساسی ساختمانی برای خلخال و استان اردبیل مفید خواهند بود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه سرمایه گذاری برای کارخانه سیمان سفید قطعی است، افزود:  واگذاری زمین به همراه ثبت شرکت تا پایان ماه جاری آغاز می شود و این اقدام برای کارخانه سیمان خاکستری نیز تا یک ماه آینده عملی خواهد شد.

بهنام جو با بیان اینکه مشاور طرح و سرمایه گذاران تا سه هفته آینده طرح توجیهی را ارایه می دهند، گفت: بحث طراحی و آغاز عملیات این دو کارخانه تا حدا اقل سه ماهه نیمه دوم سال جاری صورت می گیرد  و جا دارد از سرمایه گذاران و نماینده مردم خلخال تقدیر و تشکر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه