English

اکبر بهنام جو خبر داد:

برگزاری چهارمین رزمایش سراسری مواسات و کمک‌های مومنانه در اردبیل

همزمان با سراسر کشور و با حضور استاندار اردبیل چهارمین رزمایش سراسری مواسات و کمک‌های مومنانه با نام "شمیم حسینی" برگزار شد.

برگزاری چهارمین رزمایش سراسری مواسات و کمک‌های مومنانه در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در این مراسم گفت:امام زاده ها به عنوان قطب فرهنگی، علاوه بر ترویج فرهنگ دینی ومذهبی می توانند در ترویج رعایت اصول بهداشتی و پروتکل های اعلام شده از سوی بهداشت جهانی نقش قابل توجهی داشته باشند.

وی با بیان اینکه امام زاده سید صدرالدین از قدیم دارای کرامات است افزود: در این امام زاده علاوه بر برگزاری مراسم فرهنگی، مذهبی و اجتماعی می توان به انتقال فرهنگ ایرانی و اسلامی به مسافران جمهوری آذربایجان نیز بهره مند شد.

استاندار اردبیل ضمن تقدیر از بانیان رزمایش کمک های مومنانه در استان اظهار کرد: امروز اتحاد و همدلی در سایه رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند خانواده های عزاداری که عزیزان خود را از دست داده اند تسلی بخش باشد و این گونه اقدامات علاوه بر کمک به هم نوعان خود می تواند روحیه خوبی به کادر درمان و پرستاران باشد.

بهنام جو از مردم استان خواست نسبت به دریافت واکسن کوید ۱۹ با احساس مسوولیت بیشتر اقدام کنند و اینکه وزیر بهداشت در سفر اخیر خود به اردبیل قول داده ۶۰۰هزار دز واکسن به استان تعلق می گیرد در چند روز آینده کمبودی در تهیه واکسن دیده نخواهد شد و عوامل هلال احمر و بسیج در واکسینه کردن مردم کمک می کنند.

در این رزمایش که با سخنرانی ویدئو کنفرانسی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در امامزاده سید صدرالدین اردبیل آغاز شد، در این مراسم علاوه بر تهیه بسته‌های معیشتی، غذای گرم و بسته‌های آموزشی که در اختیار دانش آموزان کم برخوردار قرار می‌گیرد، مراسم غبار روبی نیز از ضریح سید صدرالدین( ع) انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه