English

اکبر بهنام جو خبر داد:

افزایش ظرفیت احداث واحدهای مسکن ملی در اردبیل

استاندار اردبیل از افزایش ظرفیت احداث واحدهای مسکن ملی برای متقاضیان در استان خبر داد.

افزایش ظرفیت احداث واحدهای مسکن ملی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در جلسه شورای مسکن استان با تاکید بر تسریع در روند اجرای واحدهای مسکن ملی از سوی تعاونی ها ، از تامین زمین با مشارکت راه و شهرسازی برای افزایش ظرفیت احداث مسکن خبر داد.

وی بیان کرد: در حال حاضر برای احداث 5 هزار واحد مسکن ملی در استان هدفگذاری شده که این تعداد در حال احداث است و برای بیش از ۱۵ هزار واحد نیز ظرفیت سازی انجام می شود.

استاندار اردبیل گفت: تامین زمین برای افراد شاغل کارخانجات در اطراف و نزدیکی واحدهای صنعتی از جمله اقداماتی است که بعد از کارشناسی های تخصصی ، اقدامات و هماهنگی های بعدی تصمیم گیری می شود.

بهنام جو اظهار کرد: مناطقی از اطراف شهرک صنعتی شماره دو و همچنین واحد کامیون سازی مشگین شهر از جمله نقاطی است که کارشناسی های فنی برای ایجاد ظرفیت احداث مسکن در آن ها انجام می شود.

وی افزود: در صورت احداث واحدهای مسکونی در این مناطق افراد شاغل در واحدهای صنعتی ، خصوصا جوانان به دلیل کاسته شدن از هزینه رفت و آمد استقبال خوبی خواهند داشت.

استاندار اردبیل در ادامه با تاکید بر تسریع در اجرای واحدهای مسکن ملی در دست اقدام از سوی تعاونی های ادارات تصریح کرد: با توجه به حمایت های دولت در خصوص تامین رایگان زمین و اختصاص تسهیلات ،لازم است از هر گونه تعلل در روند اجرا پرهیز و واحدها در موعد مقرر اجرا شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این جلسه از در حال احداث بودن 5 هزار واحد در اردبیل و شهرستان های استان خبر داد.

محبوب حیدری افزود: هزار و ۵۰۰ واحد از این تعداد در شهرستان ها با متولی گری بنیاد مسکن و سه هزار و ۵۰۰ واحد نیز در مرکز استان از سوی راه و شهرسازی و تعاونی ها در حال احداث است.

وی بیان کرد: هزار واحد از واحدهای در حال اجرا در مرکز استان بر اساس تفاهم نامه با تعاونی ادارات و نهادها از جمله صدا و سیما، ناجا، دیوان محاسبات، سپاه، بنیاد شهید و آموزش و پرورش احداث می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به‌ تاخیر زمانی برخی تعاونی ها لازم است این تعاونی ها با عنایت به تامین زمین رایگان و تسهیلات مسکن ، روند اجرا را سرعت دهند.

حیدری از اجرای هزار واحد از واحدهای هدفگذاری شده راه و شهرسازی در مرکز استان با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام ره خبر داد و افزود: اسکلت ۵۴۰ واحد از این تعداد تمام شده و تا پایان سال تعداد بالایی از این واحدها تکمیل می شود و ۴۶۰ واحد نیز در حال بتن ریزی است.

وی اظهار کرد: ۹۰۰ واحد از واحدهای در حال احداث نیز با مشارکت بنیاد مسکن در شهرک اندیشه و ۶۰۰ واحد نیز به دست پیمانکاران خوشنام در حال احداث است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل نیز در این جلسه گزارشی از روند اجرای واحدهای مسکن ملی در شهرستان ها ارایه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه