English

اکبر بهنام جو:

عملیات زیرسازی راه هشتجین به سرچم شتاب بیشتری می‌گیرد

استاندار اردبیل گفت:عملیات اجرایی پروژه ۱۳ کیلومتر راه اصلی شهر هشتجین به سمت سرچم با پیگیری های صورت گرفته و تقویت اعتبار مالی شتاب بیشتری می گیرد.

عملیات زیرسازی راه هشتجین به سرچم شتاب بیشتری می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در آخرین روز از هفته دولت و در جریان بازدید از روند اجرای این پروژه گفت: بهسازی این جاده دغدغه دیرینه مردم هشتجین بوده که خوشبختانه با همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و با معرفی پیمانکار دارای اهلیت مدت قرار داد از ۳۶ ماه به ۵ ماه تقلیل می یابد.

وی با بیان اینکه این مسیر ۱۳ کیلومتر بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد افزود: با همکاری و پیگیری های نماینده مردم خلخال و کوثر و قول مساعد سازمان برنامه و بودجه، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این مبلغ را تامین خواهیم کرد تا این پروژه بیشتر از این راکد نماند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: بعد از انجام عملیات زیر سازی راه ارتباطی هشتجین به سرچم مرحله آسفالت ریزی را بلافاصله انجام خواهیم داد تا حلاوت این اقدام در کام مردم هشتجین تلخ نشود.

بهنام جو همچنین در ادامه از طرح بزرگ مرغداری ناصری شرکت قزل اوزن ماکیان بازدید کرد و در حاشیه این بازدید گفت: مرغداری دو طبقه با ظرفیت ۹۰هزار قطعه مرغ گوشتی در این مجموعه آماده شده که در استان دومین مجموعه تمام مکانیزه است.

وی تصریح کرد: این مجموعه ظرفیت تولید شهرستان خلخال را به ۲۸۰هزار قطعه افزایش داده است که کار بسیار مفید است و با صدور مجوزهای لازم دام طیور، کشتارگاه و پرورش بلدرچین به این مجموعه زنجیره ای افزوده می شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: این واحد در سه سال پیش یک واحد راکد و نیاز به تعمیر داشته لست که امروزه نه تنها به چرخه تولید باز گشته بلکه سرمایه گذار در صدد توسعه و افزایش راندمان تولید را دارد.

بهنام جو افزود:در رابطه سد شهید پستی نیز پیگیری های لازم انجام شده و در آینده خبرهای خوبی برای مردم منطقه داده خواهد شد.

گفتنی است واحد پرورش مرغ گوشتی شرکت قزل اوزن ماکیان با ظرفیت ۹۰هزار قطعه مرغ گوشتی در دو سن بصورت مرغ سبز و تمام مکانیزه و صرف اعتبار ۲۵ میلیارد تومان، اشتغالزایی ۱۱ نفر در محل شهرستان خلخال، بخش خوروش رستم و روستای مزرعه بدون استفاده از تسهیلات توسط بخش خصوصی کار خود را آغاز می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه