English

مجید سلحشور مطرح کرد؛

شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل در شهرستان میناب

فرماندار میناب گفت: شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل و پیگیری نبود اینترنت در برخی از روستاهای شهرستان، از جمله مصوبات صورت گرفته شورای آموزش پرورش شهرستان میناب است.

شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل در شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار میناب، در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان میناب که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، اذعان داشت: با شیوع کرونا تحول عظیمی به ویژه در نظام آموزش و پرورش کشور به وجود آمد و پیشرفت هایی خصوصا در امر آموزش مجازی حاصل شد که شاید در شرایط عادی این اتفاق سال ها به طول می انجامید که شبکه شاد از ثمرات مثبت این تحول است.

وی افزود: شورای آموزش و پرورش در نگاه رهبری نیز جایگاه ویژه ای دارد به گونه ای که رهبر انقلاب فرمودند( شوراهای آموزش و پرورش، تبلور اراده مردم و نظارت همگانی بر تعلیم تربیت است) و این نشان از اهمیت این شورا است.

سلحشور  اضافه کرد: برنامه ریزی و پیگیری، شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل و پیگیری نبود اینترنت در برخی از روستاهای شهرستان جهت بهره مندی دانش آموزان از شبکه شاد را از جمله مصوبات و پیگیری های صورت گرفته شورای آموزش پرورش شهرستان است.

عنوان کرد و افزود : در خصوص نبود اینترنت در بعضی از روستاها با پیگیری های انجام شده  نتیجه آن نصب دکل و رفع این مشکل تا حدودی شده است و همچنین در اختیار گذاشتن تجهیزات برای مدارس شهرستان از جمله امکانات سرمایشی و حمل و نقل، تهیه امکانات بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی برای مدارس و کادر اداری آموزش و پرورش و تهیه تعدادی تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان کم برخوردار، با توجه به جمعیت بالای 60 هزار نفر دانش آموزش و بیش از سه هزار نفر کادر اداری شهرستان، از نگاه ویژه مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان به این شهرستان بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه ایرج بیت الهی مدیرکل آموزش و پرروش استان هرمزگان نیز در این جلسه با اشاره به قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش بیان کرد: شورای آموزش و پرورش تشکیل شده است تا همه ی ارگان ها و دستگاه ها با آموزش و پرورش همکاری کنند و پشتوانه ای محکم برای دستگاه تعلیم و تربیت و تحقق اهداف این نظام باشند.

وی گفت : نظام آموزش و پرورش بدون مشارکت سایر نهادها به تنهایی قادر به حل مسائل این حوزه نیست و نیازمند مشارکت همگانی است که در این خصوص شورای آموزش و پرورش شهرستان میناب زمینه خوبی را فراهم کرده است و باید از زحمات و همکاری مهندس سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان  و دیگر اعضا که در راستای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت اهتمام می ورزند، تقدیر و تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه