English

علی رئوفی:

آموزش و پرورش هرمزگان نیازمند مساعدت ویژه منابع مالی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: آموزش و پرورش از نظر تامین منابع مالی نیازمند مساعدت ویژه است، امیدواریم با تداوم حمایت‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بخشی از این مشکلات رفع شود.

آموزش و پرورش هرمزگان نیازمند مساعدت ویژه منابع مالی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان  روز چهارشنبه (سوم شهریور ماه) در نشست شورای آموزش و پرورش استان، گفت: آموزش و پرورش با توجه به جایگاه توسعه آموزشی آن در جامعه از نظر تامین منابع مالی نیازمند مساعدت ویژه است که امیدواریم با تداوم حمایت‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بخشی از این مشکلات رفع شود.

رئوفی افزود: اجرای طرح‌های مرتبط با آموزش مجازی مدرسه‌ها در شرایط کرونایی اجتناب ناپذیر است ولی آموزش‌های عملی و تئوری در پختگی دانش آموزان اهمیت بسزایی دارد و به آموزش‌های عملی در مدرسه‌ها  با توجه به خروجی مناسب آن باید بیش از پیش توجه کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه مهر زمان آغاز بازگشایی مدرسه‌ها تصریح کرد: حضور یافتن دانش آموزان در فضای فیزیکی مدرسه ها و آموزش حضوری آثار روانی ارزشمندی دارد که در ۲ سال اخیر درپی شیوع کرونا این قشر از مزیت حضور در کلاس‌های درس محروم شده اند.

معاون استاندار هرمزگان اظهارداشت: تلاش‌های های آموزش و پرورش و نوسازی مدارس در تجهیز و آماده‌سازی مدرسه‌ها برای حضور دانش آموزان در کلاس درس قابل تقدیر است و امیدواریم با رخت بستن کرونا شرایطی فراهم شود که دانش آموزان از نعمت حضور در کلاس درس به جای فضای مجازی بهره‌مند شوند.

رئوفی گفت: معلمان الگویی مهم برای دانش آموزان هستند و با وجود شرایط کرونایی ضروری است محیطی فراهم شود معلمان و دانش آموزان حداقل هفته ای یکبار همدیگر را از نزدیک در فضای مدرسه ببینند.

رئوفی با اشاره نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه ارزشمند هر کشور است که جبران آن دشوار است، افزود: با تلاش مجموعه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بخش مهمی از فرهنگیان هرمزگان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند که قابل تقدیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه