English

پیام تسلیت آیت الله اعرافی درپی درگذشت سرلشکر فیروزآبادی

مدیر حوزه‌های علمیه باصدور پیامی درگذشت سرلشکر فیروزآبادی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت آیت الله اعرافی درپی درگذشت سرلشکر فیروزآبادی

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن پیام آیت الله اعرافی به شرح زیر است:

فقدان جبران ناشدنی مجاهد خستگی ناپذیر و برادر ارجمند جناب مستطاب سرلشکر بسیجی آقای سید حسن فیروزآبادی موجب تاسف و تاثر گردید.

وی افزوده است: آن سردار عالی مقام علاوه بر نقش آفرینی های اثرگذار و مخلصانه در دوران دفاع مقدس، بیش از چهار دهه در راه دفاع از امنیت ملی و اقتدار  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صادقانه تلاش کرد و خدمات ماندگار وی در نیروهای مسلح همواره در اذهان همرزمان به یادگار باقی مانده و به فضل الهی جایگاه شایسته ای را در سرای جاویدان برای ایشان مقدر خواهد کرد.

مدیر حوزه های علمیه کشور اضافه کرده است: اینجانب درگذشت آن فرمانده پرتلاش را به محضر فرماندهی معظم کل قوا ،مردم شریف ایران، خانواده و دوستان و آشنایان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال ،غفران و رضوان برای ایشان و صبر جمیل و اجر فراوان و پایدار برای بازماندگان خواهانم.

سردار سرلشکر بسیجی فیروزآبادی رییس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا بر اثر بیماری در ۷۰ سالگی درگذشت.

مرحوم فیروزآبادی در ۸ سال دفاع مقدس در سمت‌هایی چون جانشینی نخست‌وزیر در قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء، ستاد امداد و درمان جنگ کشور، امور پناهگاه‌ها و دفاع غیرعامل، پدافند شیمیایی، میکروبی و هسته‌ای، مهندسی صنعتی جنگ و کمیته ساخت موشک زمین به زمین مشغول فعالیت بود و پس از پایان جنگ تحمیلی در چهارم مهر ۱۳۶۸، بنابر تصمیم رهبر معظم انقلاب اسلامی به ریاست ستاد فرماندهی کل قوا منصوب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه