English

چند پیام تسلیت به مناسبت درگذشت حجت الاسلام راستگو

مدیرحوزه های علمیه، رئیس صدا و سیما، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، معاون صدای رسانه ملی و مدیر شبکه قرآن سیما با انتشار پیام های جداگانه ضایعه درگذشت حجت الاسلام راستگو را تسلیت گفتند.

چند پیام تسلیت به مناسبت درگذشت حجت الاسلام راستگو

به گزارش خبرگزاری موج،  آیت الله اعرافی در پی درگذشت حجت الاسلام راستگو متن پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه به شرح زیر است:

"انا لله و انا الیه راجعون

در گذشت فاضل ارجمند و مربی برجسته و صاحب سبک و ابتکار مرحوم  حجت الاسلام آقای حاج شیخ  محمد حسن راستگو (طاب ثراه) مایه تاثر و تالم فراوان شد.

   آن روحانی پاک و وارسته عمری را با زهد و بندگی حق و عشق به پیامبر (ص) و خاندان پاک وی بویژه سالار شهیدان  (ع) سپری کرد و همواره در تبلیغ دین بویژه برای قشر کودک و نوجوان  و تربیت  مبلغ و مربی کودک و خدمت به مردم کوشا بود و همچنین در دوران انقلاب   و  دفاع مقدس ، منشا خدمات ارزشمند اجتماعی، سیاسی و فرهنگی زیادی بوده است.

 این مصیبت را به  علاقمندان، دوستان، همه بازماندگان بویژه خانواده گرامی آن مرحوم تسلیت می گویم وعلو درجات آن سعید فقید و شکیبائی  و پاداش الهی را برای بازماندگان محترم مسألت  دارم.

عاش سعیداً و مات سعیدا.

علیرضا اعرافی

 مدیرحوزه های علمیه"

پیام تسلیت رئیس رسانه ملی

عبدالعلی علی عسکری رئیس رسانه ملی درگذشت حجت الاسلام محمدحسن راستگو ، از کارشناسان مسائل کودک و نوجوان را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، متن پیام تسلیت دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی بدین شرح است:

"انالله و اناالیه راجعون

درگذشت حجت الاسلام محمدحسن راستگو، راوی صادق و صمیمی  بچه‌های ایران اسلامی را تسلیت می‌گویم.

این روحانی وارسته با ابتکارهای خویش در حوزه تعلیم و تربیت به چهره ای ماندگار میان نسل های بعد از انقلاب اسلامی تبدیل شد.

از درگاه خداوند تعالی برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

علی عسکری

رئیس سازمان صداوسیما"

پیام تسلیت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن راستگو را تسلیت گفت که متن پیام بدین شرح است:

خبر درگذشت غم‌انگیز پژوهشگر فقه و اصول و تعلیم و تربیت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو باعث تألم و تأثر گردید.

ابتکارایشان در تهیه برنامه ویژه تعلیم و تربیت کودکان ونوجوانان برای مربیان پرورشی، مراکز تربیت معلم، حوزه های علمیه و صدا وسیمای جمهوری اسلامی ، نگارش کتب شعر و داستان به زبان کودکان و سال ها خدمات ارزشمند در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که تربیت و پرورش شاگردان بسیاری که اکنون مربیان فعال و توانا درعرصه کودک و نوجوان هستند، تنها گوشه ای از آن است که هیچ‌گاه از خاطر نخواهد رفت.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم درگذشت ایشان را پس از عمری مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر، به خانواده مکرم و شاگردان آن مرحوم تسلیت گفته و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای خانواده ایشان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.

پیام تسلیت معاون صدای رسانه ملی

معاون صدا هم درگذشت حجت الاسلام محمدحسن راستگو را با انتشار پیامی تسلیت گفت. متن پیام علی بخشی زاده به شرح زیر است:

"بازگشت همه به سوی اوست

راست‌گویی که همیشه راست می‌گفت چه زیبا این کلام الهی را به راستی یادآور شد که:

کل من علیها فان

طلبه‌ای که هنرمندانه و با ابتکار عمل، تبلیغ راست‌ترین راستی‌های زندگی را به زبان ساده برای آینده‌سازان ایران اسلامی، با استفاده از قدرت رسانه آموزش داد و آنها را با تعالیم حیات‌بخش اسلام ناب تربیت کرد، امروز با رحلتش دل‌های همه کودکان و نوجوانان دیروز را متاثر کرد.

اینجانب رحلت آن مرحوم را به خانواده و تمامی علاقه مندان ایشان تسلیت گفته و برای روح آن عزیز سفر کرده، علو درجات و حشر با ارواح طیبه صالحان و  ائمه‌اطهار علیهم‌السلام را مسئلت دارم.

علی بخشی‌زاده

معاون صدای رسانه ملی"

پیام تسلیت مدیر شبکه قرآن

جواد شیخ‌ اکبری ، مدیر شبکه قرآن سیما نیز در پیامی درگذشت معلم و مبلغِّ قرآنی تلویزیون را تسلیت گفت.

او در این پیام نوشت:

"یادگاری‌های معلم دلسوز و یک مبلغ آسمانی، تجربه و دانش معنوی است که برای همگان بر جای می‌ماند. حاج آقای راستگو شخصیتی بود که در عمر با برکت خویش، معارف ناب اسلامی را با بیان شیرین و شیوا به نسل‌های مختلف این آب و خاک چشانید. حلاوت زبان و تسلط بی‌نظیرش از وی معلمی خوش اخلاق، مبتکر و نمونه ساخته بود."

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه