English

سرپرست گروه تلاوت شبکه قرآن سیما معرفی شد

سرپرست گروه تلاوت شبکه قرآن سیما با حکم مدیر شبکه معرفی شد.

سرپرست گروه تلاوت شبکه قرآن سیما معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج، جواد شیخ‌ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما طی حکمی، محمدهادی صلح‌جو را به عنوان سرپرست گروه تلاوت و نغمات شبکه قرآن و معارف سیما منصوب کرد که در این حکم آمده است:

«نظر به تجربیات، سوابق و تعهد جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست گروه تلاوت و نغمات شبکه قرآن و معارف سیما منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سیاست‌های کلان سازمان، با اتخاذ تدابیر مناسب و شیوه‌های مؤثر، اهداف و مأموریت‌های ذیل را به نحو مطلوب محقق کنید.

بازتعریف ساختار برنامه‌های تلاوت‌محور مبتنی بر عنصر جذابیت بصری، تهیه بانک جامع تلاوت‌های جهان اسلام، راه‌اندازی شورای تلاوت و نغمات دینی، اهتمام ویژه در مورد تولیدات فاخر در حوزه‌های تلاوت، نواها، نغمات دینی، طراحی و مهندسی پخش تلاوت روزانه و شبانه شبکه، همفکری و تعامل با نهادهای مرتبط با مأموریت گروه به منظور ایجاد جریان‌های مؤثر در حوزه تلاوت، راه‌اندازی نهضت تولید نماهنگ‌های دینی مبتنی بر آیات قرآن و سیره اهل بیت (ع)، بازنگری در تصاویر تلاوت‌ها بر اساس گرافیک و هویت بصری شبکه و طراحی خلاقانه و هوشمندانه برنامه‌های اذانگاهی شبکه.

امید است با تکیه بر لطف خداوند متعال و در سایر تعالیم قرآن کریم و اهل بیت (ع) و توانمندی‌های همکاران آن مجموعه، موجب ارتقای فرآیند برنامه‌های تلاوت و نغمات شبکه شوید.

در پایان از زحمات و تلاش جناب آقای ثانی در دوره سرپرستی گروه تقدیر و تشکر می‌کنم».

یادآور می‌شود، محمدهادی صلح‎جو پیش از این مدیریت گروه آموزش رادیو قرآن در سال ۱۳۹۱ و نیز مدیریت گروه اطلاع‌رسانی این شبکه رادیویی از سال ۹۷ تا ۹۹ را در کارنامه خود دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه