English

محسن صادقیان؛

ظرفیت بافق برای تبدیل به شهر نمونه مدیریت شهری استان یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، گفت: مدیریت شهری بافق با داشتن پتانسیل های خاص در حوزه اقتصادی و درآمدی و همچنین نگاه درست و مناسب در هزینه‌ کرد بهینه اعتبارات در زمینه تامین زیر ساخت های و ایجاد فضا های مناسب شهری عملکرد خوبی داشته است.

ظرفیت بافق برای تبدیل به شهر نمونه مدیریت شهری استان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با تاکید بر اینکه شهر بافق می تواند، شهر نمونه در مدیریت شهری باشد، گفت: مدیریت شهری بافق  با داشتن پتانسیل های خاص در حوزه اقتصادی و درآمدی و همچنین نگاه درست و مناسب در هزینه‌ کرد بهینه اعتبارات در زمینه تامین زیر ساخت های و ایجاد فضا های مناسب شهری عملکرد خوبی داشته است.

محسن صادقیان در جلسه با اعضای جدید شورای اسلامی شهر بافق،  از آنها خواست مدیریت شهری در بافق را با تدوین برنامه ۵ ساله برای شهر و تعیین اولویت ها و تعریف پروژه های مناسب در حوزه های مختلف عمرانی ، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سرمایه گذاری راهبری کنند.

وی با بیان اینکه شهر بافق  ظرفیت و پتانسیل تبدیل شدن به شهر نمونه در مدیریت شهری را در بین  شهرهای استان دارد، بر ضرورت توجه به این مهم تاکید کرد.

در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر ضمن بیان برخی از برنامه ها و اهداف شورای دوره ششم ، نقطه نظرات خود را در خصوص مشکلات و تعدادی از پروژه های شهری و برخی از موارد مرتبط با طرح جامع بازنگری بافق مطرح کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه