English

یعقوب گویلیان خبر داد:

شهر هورامان میزبان مراسم روز جهانی جهانگردی در کردستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از برگزاری مراسم روزجهانی جهانگردی در 8 مهرماه در شهر هورامان تخت با همکاری انجمن‌ها و تشکل‌ها و معتمدین خبر داد.

شهر هورامان میزبان مراسم روز جهانی جهانگردی در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، یعقوب گویلیان در دیدار با فرماندار شهرستان سروآباد، اظهار کرد: بیشتر روستاهای شهرستان سروآباد توان و ظرفیت تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری در سطح کشور را با توجه به فرهنگ غنی، معماری پلکانی، طبیعت زیبا و... را دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان افزود: ثبت جهانی هورامان رویدادی مسرت بخش و دستاورد بزرگی بود که نیاز است با همکاری و همدلی فرماندار و مسئولین سروآباد در راستای حفظ و حراست از این دستاورد برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

وی  عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه منطقه هورامان در سه حوزه میراث فرهنگی، صنعت گردشگری و صنایع دستی و هنرهای سنتی است.

یوسف باشی فرماندار سروآباد هم با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات موثر اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان در جریان ثبت جهانی هورامان گفت: برای معرفی بهتر منطقه هورامان در سطح ملی و بین المللی اعتبار ویژه ای به این منظور اختصاص خواهیم داد.

فرماندار شهرستان سروآباد اظهار داشت: این فرمانداری آماده همکاری کامل برای برگزاری مراسم روز جهانی جهانگردی در شهر هورامان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه