English

یعقوب گویلیان خبر داد:

کردستان میزبان برگزاری گرامیداشت روز جهانی جهانگردی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: با توجه به اینکه کردستان جز 5 استان منتخب برای برگزاری مراسم روز جهانی‌جهانگردی در کشور است این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه با برنامه‌های متنوع در استان برگزار می‌شود.

کردستان میزبان برگزاری گرامیداشت روز جهانی جهانگردی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، یعقوب گویلیان صبح امروز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: از پنجم تا 12 مهرماه مقرر شده است تا  در 5 استان منتخب کشور شامل، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، کرمان و فارس مراسم  ویژه برای گرامیداشت روز جهانی جهانگردی در این استانها برگزار شود. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان و همچنین ثبت‌جهانی هورامان سعی بر آن خواهد بود تا با کمک بخش‌های خصوصی برنامه‌ریزی لازم را برای هرچه بهتر برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌های این ایام انجام شود.

وی تصریح کرد: باید با همراهی بخش‌های دولتی و خصوصی در صدد توسعه همکاری‌ با استان‌های همجوار به منظور جذب گردشگران بیشتر به استان  و توسعه سایر بخش‌های صنعت گردشگری کردستان باشیم.

گویلیان گفت: برنامه‌های پیشنهادی برای این روز شامل، افتتاح مجتمع گردشگری زرتشت، مجتمع گردشگری سلامت دانژه، مجتمع گردشگری کانی، افتتاح برج پرنده‌نگری دریاچه زریبار مریوان، رونمایی ، اجرای فم تور جاذبه‌های کمتر شناخته شده شهرستان‌های قروه، دهگلان و بیجار ، دوره‌های آموزشی مجازی ، برنامه‌های نمادین و فرهنگی با همکاری انجمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد ، تقدیر و تشکر از فعالین گردشگری ، فرهنگی و رسانه‌ای استان‌های کردستان و کرمانشاه ، اجرای حداقل یک برنامه شاخص در هر شهرستان و... است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه