English

نخستین مجتمع گردشگری سلامت کردستان به بهرە‌برداری می‌رسد

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان گفت: بهره برداری از نخستین مجتمع گردشگری سلامت کردستان در حال انجام است.

نخستین مجتمع گردشگری سلامت کردستان به بهرە‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، یعقوب گویلیان پیش از ظهر امروز یکشنبه در بازدید از این مجتمع اظهار داشت: این طرح علی‌رغم آماده بودن برای بهره‌برداری به دلیل مشکلاتی مسکوت مانده بود که با رایزنی‌های صورت گرفته، مشکلات آن برطرف و تا یک ماه آینده به بهره‌ برداری خواهد رسید.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان گفت: اولین مجتمع حوزه گردشگری سلامت استان تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه مجتمع دانژه 19 میلیارد ریال تسهیلات بانکی دریافت کرده است، افزود: این طرح در مجموع با سرمایه گذاری 100 میلیارد ریالی احداث شده است و زمینه ایجاد اشتغال برای بیش از 30 نفر را به صورت مستقیم فراهم می‌کند.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان، زمینه توسعه و ایجاد اشتغال در بخش گردشگری سلامت را در استان با توجه به هم‌جواری با منطقه شمال عراق مناسب ارزیابی کرد و گفت: رفع مشکلات و موانع طرح‌های گردشگری از جمله برنامه‌های در دستور کار این اداره کل است و آماده همکاری و حمایت از بخش‌های خصوصی توانمند در حوزه‌های مختلف به ویژه گردشگری و صنایع‌ دستی هستیم.

گویلیان یادآور شد: آب درمانی، سولاریم، ماساژ درمانی، واحد پذیرایی و تفریحی برخی از بخش‌های این مجتمع گردشگری سلامت است که علاوه بر کمک به حوزه درمان، می‌تواند موجب ماندگاری بیشتر گردشگران ورودی به استان کردستان شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه