English

ناصر شهرکی:

شهرستان سبزوار، رتبه برتر تولید ماهیان خاویاری در کشور را داراست

مدیر شیلات خراسان رضوی بیان کرد: با وجود ۲۴ هزار منبع آبی در استان خراسان رضوی ظرفیت تولید ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تن ماهی در استان را داریم.

شهرستان سبزوار، رتبه برتر تولید ماهیان خاویاری در کشور را داراست

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ناصر شهرکی مدیر شیلات خراسان رضوی اعلام کرد: ۴۵ کیلوگرم خاویار از شهرستان سبزوار در طول فصل پرورش جاری صادر شده است.

ناصر شهرکی در ادامه این خبر افزود: دو واحد تولید غذای ماهی در شهرستان سبزوار در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد و این امر تولید کنندگان ماهی را از واردات غذای ماهی از دیگر استان‌ها بی نیاز خواهد کرد.

در ادامه این خبر آمده است: با وجود ۲۴ هزار منبع آبی در استان خراسان رضوی ظرفیت تولید ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تن ماهی در استان را داریم.

مدیر شیلات خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: پرورش کروکودیل در استان خراسان انجام می شود و هم اکنون ۳۰۰ سر کروکودیل از مالزی در راه رسیدن به استان است.

در ادامه این خبر علی اصغر امانیان مدیر جهاد کشاورزی سبزوار نیز تصریح کرد: شهرستان سبزوار با تولید ۳۲۰۰ تن در سال در قالب ۱۶۰ واحد آبزی پروری رتبه اول تولید ماهیان سردآبی استان و با ظرفیت تولید ۱۰۰ تن در سال رتبه برتر تولید ماهیان خاویاری در کشور را داراست.

امانیان در خاتمه افزود: تکمیل زنجیره‌های تولید حلقه گمشده در توسعه متوازن تولید کشاورزی است که تلاش کرده‌ایم در بخش‌های مختلف دامی و زراعی به آن دست پیدا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه