English

علی صالحی خبر داد؛

رفع تصرف ۹۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی و دولتی در قشم

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف ۹۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم خبر داد.

رفع تصرف ۹۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی و دولتی در قشم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهارکرد: به دستور مقام قضایی از شش قطعه زمین ملی و دولتی واقع در شهر سوزا و روستاهای سلخ و توران جزیره قشم مجموعأ به مساحت ۹ هزار و ۵۴۰ مترمربع رفع تصرف شد.
صالحی ارزش اراضی رفع تصرف شده را جمعاً ۲۶ میلیارد و ۶۰۶ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: مستحدثات غیر مجاز که توسط متخلفان در این زمین ها ساخته شده بود نیز تخریب شده است.
صالحی گفت: پرونده‌هایی که در ارتباط با تخلفات و تصرف غیرقانونی اراضی ملی و دولتی در مراجع قضایی استان هرمزگان تشکیل و مطرح شد با جدیت و سرعت رسیدگی می شود و این موضوع به صورت ویژه در دستور کار دادگستری استان قرار دارد.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان هرمزگان با تأکید بر مقابله قاطع و بدون اغماض با متصرفان اراضی ملی و دولتی یادآور شد: متخلفان در این حوزه، برابر قانون و مقررات تحت تعقیب قرار می‌گیرند و با قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز، اراضی ملی که متعلق به عموم مردم است از دستبرد متجاوزان و فرصت طلبان محفوظ می‌ماند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مشارکت و هم افزایی همه دستگاه‌ها و اطلاع‌رسانی مردمی امکان برخورد سریع و به موقع با متصرفان غیر قانونی را فراهم می‌ سازد و به همین منظور دستگاه قضایی استان هرمزگان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات در این خصوص است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی