English

علی صالحی خبر داد؛

آغاز به کار هیأت های صلح ستاد ملی صبر در شهرستان بشاگرد

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از آغاز به کار هیأت های صلح ستاد ملی صبر در شهرستان بشاگرد خبر داد.

آغاز به کار هیأت های صلح ستاد ملی صبر در شهرستان بشاگرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، پس از برگزاری یک جلسه توجیهی و آموزشی توسط مسئولان شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان، احکام اعضای هیأت های صلح ستاد ملی صبر در شهرستان بشاگرد به آنها ابلاغ شد.
علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: نهادینه‌سازی عدالت در جامعه نیازمند جلب مشارکت‌های عمومی و ارتباط مؤثر با نخبگان، معتمدان محلی و سمن‌ها و نهادهای مردم نهاد می باشد و به همین منظور هیأت های صلح ستاد ملی صبر با هدف تواصی به حق و تشویق به مصالحه در اقصی نقاط استان هرمزگان تشکیل شده است.
صالحی با بیان اینکه هیأت های صلح ستاد ملی صبر در شهرستان بشاگرد متشکل از علما، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، معتمدین و ریش سفیدان محلی و بزرگان طوایف این شهرستان می باشد، تصریح کرد: با ابلاغ احکام اعضای منتخب ، هیأت های مذکور، فعالیت خود را به صورت رسمی در زمینه صلح و سازش آغاز نموده اند.
وی در پایان افزود: در راستای عمل به منویات ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر لزوم بسط و گسترش فرهنگ صلح و سازش در سطح جامعه، یک شعبه ویژه شورای حل اختلاف نیز در محل ساختمان دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب حوزه های قضایی استان از جمله شهرستان بشاگرد مستقر شده و به فعالیت می پردازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه