English

علی صالحی خبر داد؛

ورود دستگاه قضا به تأمین میعانات گازی مورد نیاز شرکت های نفتی و پالایشگاه های هرمزگان

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از صدور دستور قضایی برای تأمین میعانات گازی مورد نیاز شرکت های نفتی و پالایشگاه های این استان خبر داد.

ورود دستگاه قضا به تأمین میعانات گازی مورد نیاز شرکت های نفتی و پالایشگاه های هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با حضور در پالایشگاه نفت بندرعباس ضمن بازدید از واحدهای عملیاتی فعال در این مجموعه، دستورات لازم را جهت حمایت از تولید و رفع موانع موجود صادر کرد. 

علی صالحی همچنین پس از بازدید از واحد های عملیاتی، پشتیبانی تعمیرات اساسی و هیدرو کراکر پالایشگاه نفت بندرعباس ، در جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در محل پالایشگاه بندرعباس حضور یافت. 

وی در جریان این نشست، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ توسط مقام معظم رهبری «مدظله العالی» با عنوان سال حمایت از تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها،هدف اصلی از این بازدید را عمل به مطالبه بحق رهبر معظم انقلاب اسلامی «مد ظله العالی» و اجرای سیاست های ابلاغی از سوی ریاست محترم قوه قضاییه در جهت حمایت از تولید، سرمایه گذاری و کارآفرینی عنوان کرد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان با تأکید بر لزوم احصاء مشکلات واحدهای تولیدی به منظور اولویت بندی در تخصیص امکانات و رفع موانع موجود، تصریح کرد: با توجه به وضعیت خاص استان به لحاظ وجود صنایع عظیم تولیدی و نقش آن در اشتغال پایدار، ارائه راهکارهای لازم به منظور جلوگیری از کاهش تولید ، باید به صورت جدی مدنظر قرار گیرد.

وی همچنین پس از بررسی موضوع تأمین خوراک خط لوله انتقال میعانات گازی برای شرکت های فعال در حوزه نفتی و پالایشگاهی استان هرمزگان و مشکلات مربوط به موضوع اخذ مجوز استاندارد تعدادی از این شرکت ها، به مسئولان مربوطه مأموریت داد برای رفع موانع موجود به سرعت اقدام کنند. 

نماینده عالی قوه قضاییه در استان هرمزگان خاطر نشان کرد: مقرر شد با نظارت پالایشگاه بندرعباس، نسبت به اختصاص خط لوله و تأمین مواد اولیه و میعانات گازی مورد نیاز شرکت ها و واحد های تولیدی متقاضی در اسرع وقت، اقدامات لازم انجام شود.

صالحی در خصوص گلایه های مطرح شده در رابطه با عدم ارائه به موقع جواب آزمایش ها توسط اداره کل استاندارد نیز بیان داشت: اداره کل استاندارد استان هرمزگان مکلف است ، جهت جلوگیری از طولانی شدن روند پاسخ دهی، نهایتاً ظرف ۳۵ روز، پاسخ مناسب را به صراحت و با شفافیت کامل به شرکت ها اعلام کند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه افزود: سازمان بازرسی استان نیز مأموریت دارد برای جلوگیری از انجام هرگونه آزمایش خارج از چارچوب قانونی و به منظور رعایت عدالت در ارجاع نمونه ها به آزمایشگاه های سراسر کشور، بر این موضوع نظارت کند. 

علی صالحی با اشاره به نقش مهم واحدهای تولیدی در اجرای مسئولیت های اجتماعی اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و با توجه به شرایط خشکسالی و کمبود بارش ها در سطح استان، صنایع و شرکت های تولیدی جهت جلوگیری از تلف شدن حیوانات، نسبت به ساخت آبشخور و تأمین آب مورد نیاز آن ها اقدام خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه