English

افتتاح و کلنگ‌زنی یش از ۱۱۰ طرح گازرسانی هفته دولت در کردستان

مدیرعامل شرکت گاز کردستان از افتتاح و کلنگ‌زنی 112 طرح گازرسانی با 107 میلیارد تومان در هفته دولت در استان خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی یش از 110 طرح گازرسانی هفته دولت در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، احمد فعله‌گری در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: هفته دولت فرصتی مغتنم برای ارائه گزارش سازمان‌ها و ادارات دولتی است.

وی افزود: در هفته دولت سال جاری 86 طرح و پروژه گازرسانی در کردستان افتتاح می‌شود که شامل افتتاح 23 پروژه گازرسانی روستایی و 63 واحد صنعتی است.

فعله‌گری یادآور شد: با گازرسانی به 23 روستای استان کردستان در هفته دولت تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی در استان به یک هزار و 425 روستا افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به فعال بودن عملیات اجرایی گازرسانی در 125 روستا، اظهار داشت: مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته، این شرکت اهتمام دارد که تمامی روستاهای بالای 20 خانوار این استان را تا پایان سال جاری به شبکه سراسری گازرسانی متصل نماید.

فعله‌گری با اشاره به اینکه درصد نفوذ گاز طبیعی در خانوارهای روستائی به بیش از 96 و نیم درصد رسیده است، افزود: با گازدار شدن این تعداد از روستاها بیش از 680 خانوار به مصرف‌کنندگان گاز طبیعی اضافه خواهند شد.

فعله گری در ادامه گفت: برای اتمام 23 روستای گازدار شده اعتباری بر 220 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد روستاهای قابل بهره‌برداری هفته دولت در شهرستان بیجار 11 روستا، شهرستان سقز 7 روستا، شهرستان سنندج یک روستا، شهرستان قروه یک روستا و شهرستان دیواندره 3 روستا است.

وی در ادامه افزود: در بخش صنعتی نیز تعداد 63 واحد از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند که بالغ بر 178 میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی 26 پروژه گازرسانی را این گونه تشریح کرد: شروع عملیات اجرایی به 17 پروژه گازرسانی روستایی، گازرسانی به 6 واحد صنعتی و مقاوم‌سازی 3 واحد ساختمانی  با اعتبار 670 میلیارد ریال از جمله برنامه‌‌های گرامیداشت هفته دولت سال جاری است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در پایان سخنانش بیان داشت: پروژه‌های گازرسانی قابل افتتاح و بهره‌برداری و نیز کلنگ زنی این شرکت به مناسبت گرامیداشت هفته دولت 112 طرح و پروژه با اعتبار 107 میلیارد تومان در دو حوزه گازرسانی به روستاها و گازرسانی به واحدهای صنعتی و مقاوم سازی 3 پروژه ساختمانی را در بر می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی