English

احمد فعله گری خبر داد:

۶۶۰ کیلومتر شبکه گذاری برای بهرمندی مشترکان از گاز طبیعی انجام شد

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: به مناسبت نامگذاری سال گذشته توسط مقام معظم رهبری (مدظله) به نام سال جهش تولید، گاز رسانی به 105 روستا و 141 واحد صنعتی در انجام شد.

660 کیلومتر شبکه گذاری برای بهرمندی مشترکان از گاز طبیعی انجام شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، احمد فعله گری پیش از ظهر امروز دوشنبه در مورد اجرای این پروژه ها, اظهار کرد: در سال 99 هیچ پروژه‌ای بلاتکلیف باقی نمانده و پروژه هایی که در هر سال تعریف و عملیات اجرایی آن آغاز می شود در همان سال به اتمام و بهره برداری از آن آغاز می شود و بنابراین در هیچ پروژه‌ای شاهد توقف عملیات اجرایی نبودیم.

وی افزود: در سال 99 تعداد روستاهای گازدار شده جدید در هفته دولت 38 مورد و در دهه مبارک فجر 67 روستا بوده در مجموع تعداد روستاهای گازدار شده در پایان سال 99 از مرز یک هزار و 400 روستای گازدار فراتر رفته و با شروع سال 1400 تعداد روستاهای گازدار یک هزار و 402 مورد است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان ادامه داد: برای گازرسانی به 105 روستا و 141 واحد صنعتی 660 کیلومتر شبکه گذاری صورت گرفته است.

فعله گری یادآور شد: براساس پکیج‌های طراحی حتی المقدور شبکه‌ها در مجاورت جاده‌های ارتباطی، جاده‌های دسترسی انتقال گاز، پتروشیمی و انتقال نفت به جهت کاهش مخاطرات زیست محیطی و ایمنی و تخریب محیط زیست و نیز کاهش هزینه‌های اجرایی و تحصیل اراضی انجام پذیرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه