English

ضریب نفوذ گاز طبیعی در استان کردستان به ۹۸ درصد رسید

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: ضریب نفوذ گاز طبیعی در مناطق شهری و روستایی این استان به 98 درصد رسیده و اکنون جزو استان‌های سبز از لحاظ شاخص گازرسانی به روستاها است.

ضریب نفوذ گاز طبیعی در استان کردستان به 98 درصد رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، احمد فعله‌گری با بیان اینکه استان سبز به استان‌های دارای ضریب نفوذ گاز طبیعی 95 درصد به بالا در گازرسانی به مناطق روستایی گفته می‌شود، اظهار کرد: اکنون 6 شهرستان استان کردستان از این لحاظ مناطق سبز محسوب می‌شود.

وی افزود: ضریب نفوذ گازرسانی روستایی در شهرستان بانه بیش از 95 درصد، دهگلان 100 درصد، دیواندره بیش از 95 درصد، قروه 100 درصد و شهرستان‌های کامیاران و سروآباد 98 درصد است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به اینکه ضریب نفوذ گاز طبیعی در نقاط شهری استان 100 درصد و در مجموع در مناطق شهری و روستایی 98 درصد است، ادامه داد: این شاخص در بخش روستایی به 96 درصد رسیده است.

فعله‌گری یادآور شد: با اتمام گازرسانی به 145 روستا تا دهه فجر سال جاری، ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستاها به 98 درصد افزایش خواهد یافت که با برنامه ریزی انجام شده، این شرکت در نظر دارد در 6 ماه پایان امسال عملیات گازرسانی به همه روستاهای بالای 20 خانوار در استان کردستان را به اتمام برساند.

وی بیان کرد: عملیات گازرسانی به مناطق روستایی استان به گام های پایانی نزدیک می‌شود و یکی از استان های سخت گذر و دارای مسیرهای سنگلاخی و شیبدار و هزینه گازرسانی در منطقه بالا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه