English

رییس مرکز بهداشت تویسرکان

بی توجهی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا/ ظرفیت ۲ بیمارستان تویسرکان تکمیل است

رییس مرکز بهداشت تویسرکان با اشاره به اینکه ظرفیت ۲ بیمارستان تویسرکان تکمیل است، گفت: دلیل این امر بی توجهی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

 بی توجهی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا/  ظرفیت ۲ بیمارستان تویسرکان تکمیل است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مهدی کریمی  رییس مرکز بهداشت تویسرکان با اشاره به اینکه  ظرفیت ۲ بیمارستان تویسرکان تکمیل است، گفت: دلیل این امر بی توجهی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

وی با تاکید بر اینکه هم اینک ظرفیت ۲ بیمارستان تویسرکان تکمیل است، افزود: دلیل این امر بی توجهی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی از قبیل نزدن ماسک، عدم رعایت فاصله اجتماعی و برگزاری حضور در مجالس عروسی و عروسی و دورهمی های خانوادگی است.

رییس مرکز بهداشت تویسرکان گفت که تاکنون ۳۰ درصد از جمعیت شهری و ۲۰ درصد از جمعیت روستایی این شهرستان علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.

وی اظهار داشت: میزان رعایت برخی از شیوه نامه های بهداشتی که توسط ستاد ملی کرونا اعلام و تاکید شده، در این شهرستان کاهش چشمگیری یافته است.

رییس مرکز بهداشت تویسرکان، از فعالیت ۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون علیه کرونا در پایگاه امیدفر و دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و افزود: بر اساس قانون روستاییان برای انجام فرآیند واکسیناسیون باید به مراکز تجمیعی در شهر تویسرکان مراجعه می کردند که با راه اندازی و ایجاد تیم های سیار،  فرآیند واکسیناسیون را در بخش قابل توجهی از مناطق روستایی شهرستان انجام داده ایم.

به گفته کریمی، در روزهای اخیر شاهد مرگ روزانه ۲ تا پنج بیمار کرونایی در شهرستان تویسرکان هستیم و این به دلیل جهش یافتگی ویروس دلتا نسبت به انواع قبلی ویروس کرونا است چراکه قدرت سرایت پذیری نوع دلتا بسیار بالاست.

تاکنون حدود ۴۸۰ هزار دوز واکسن کرونا در استان همدان تزریق شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه