English

فاطمه نوروزیان مطرح کرد؛

کرونا جان ۱۹ هرمزگانی دیگر را گرفت/ شمار قربانیان در مرز ۲ هزار نفر

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ۱۹ نفر دیگر از مردم استان در شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و هم اکنون شمار فوتی های کرونا در هرمزگان به ۱۹۷۱ نفر رسیده است.

کرونا جان 19 هرمزگانی دیگر را گرفت/ شمار قربانیان در مرز 2 هزار نفر

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به مرگ ۱۹ نفر دیگر از مردم استان در شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا، گفت: هم اکنون شمار فوتی های کرونا در هرمزگان به ۱۹۷۱ نفر رسیده است.

وی اظهار داشت: فوتی های شبانه روز گذشته ۱۰ مرد و ۹ زن در بازه سنی ۲۷ تا ۸۰ سال از شهرستان های بندرعباس، میناب، بندرلنگه، قشم، جاسک و پارسیان بودند که بیشترین فوتی مربوط به بندرعباس با ۱۰ مورد است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۲۹۰ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان های هرمزگان بستری هستند که از این شمار ۱۳۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر  هستند که وضعیت ۴۵ نفر از آنها بسیار وخیم گزارش شده است.

نوروزیان آمار مبتلایان در قرنطینه خانگی را ۱۹ هزار و ۷۶۸ نفر اعلام کرد و گفت: وضعیت این افراد مرتب از سوی کارشناسان بهداشتی رصد شده و خدمات بهداشتی و درمانی لازم به آنها ارایه می شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به وضعیت بحرانی شیوع کرونا در استان، بیان داشت: از مردم خواهش می کنیم که وخامت اوضاع را درک کرده و با رعایت پروتکلهای بهداشتی و ماندن در خانه به قطع زنجیره انتقال این ویروس کمک کنند.

نوروزیان مجموع واکسیناسیون کرونا در هرمزگان را ۴۸۶ هزارو ۸۲۰ دز اعلام کرد و گفت: در شبانه روز گذشته بیش از ۱۴ هزار نفر در استان برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه