English

مدیرکل زندان‌های یزد بیان کرد:

اهمیت اهدای بخشی از نذورات محرم به خانواده های زندانیان

مدیرکل زندانهای یزد به همراه امام جمعه شهرستان تفت با حضور در منزل چند نفر از زندانیان نیازمند از خانواده های ایشان دلجویی نمود.

اهمیت اهدای بخشی از نذورات محرم به خانواده های زندانیان

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های یزد، در این بازدید ها که مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان یزد نیز حضور داشت به صورت ویژه مشکلات معیشتی و قضایی چند خانواده زندانی نیازمند در شهرستان تفت مورد بررسی قرار گرفت و امام جمعه تفت در این رابطه قول مساعد داد.

حسین سبزواری مدیرکل زندان های یزد با تقدیر از حمایت و حضور مسئولین استانی در رفع مشکلات این خانواده ها لزوم همکاری بیش از پیش خانواده ها را در اصلاح مددجویان خواستار شد.

وی گفت: بسیاری از تنش ها از درون خانواده ها ایجاد و در مرحله دوم گریبانگیر جامعه می شود و از این کنترل این گونه رفتارها نیاز به بازنگری آموزشهای اولیه کانون خانواده  دارد.

وی همچنین با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، خواستار نگاه ویژه خیرین و مسئولین توزیع نذورات مردمی، به خانواده های زندانیان شد.

وی اظهار داشت: بهترین و والاترین ثواب نذورات در جایی محقق می شود که از مستمندی دستگیری شود و اینجانب از عموم مردم درخواست دارم که بخشی از این نذورات را در این ماه عزیز به خانواده های زندانیان نیازمند اختصاص دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه