English

شفاف سازی عملکرد دستگاه قضا با حضور گسترده رسانه ها در جشنواره عدلیه

حسین سبزواری مدیرکل زندان های یزد با تأکید بر اهمیت جشنواره عدلیه در آگاه سازی عموم از فعالیتهای دستگاه قضایی، شرکت گسترده رسانه ها در این جشنواره را خواستار شد.

شفاف سازی عملکرد دستگاه قضا با حضور گسترده رسانه ها در جشنواره عدلیه

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های استان یزد، حسین سبزواری مدیرکل زندان های یزد گفت: مهمترین موضوع در انعکاس به موقع اخبار فعالیتهای انجام شده در دستگاه قضائی و زندان ها، ایجاد شفاف سازی برای عموم است.

وی همچنین شناساندن زندانبانی اسلامی به جامعه را مستلزم نکته بینی و درک صحیح رسانه ها از عملکرد سازمان زندان ها در بازاجتماعی شدن مددجویان برشمرد

سبزواری با تأکید بر آگاهی سازی رسانه ها در رعایت مقررات از سوی مردم اظهار داشت: افراد به دلیل عدم آگاهی مرتکب جرم  می شوند که در این زمینه، اطلاع رسانی به مردم در جهت پیشگیری از ورود آنان به زندان ها یکی از اهداف جشنواره عدلیه محسوب می شود.

مدیرکل زندان های یزد با توجه به اختتامیه اولین جشنواره عدلیه استان یزد که در تیرماه سال جاری برگزار میگردد، حمایت برخی از نهادها وارگانهای مهم استان از این جشنواره را نشان از اشتیاق در جهت برگزاری دوره های بعدی برشمرد.

وی اظهار داشت:تاکنون دبیرخانه جشنواره عدلیه از ارسال آثار بسیار فاخر و عملکرد مثبت رسانه ها در ثبت اخبار دستگاه قضایی یزد رضایت کامل را داشته است و امیدواریم با تمدید مهلت ارسال، شاهد برگزاری یک اختتامیه پرشور و شایسته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه