English

حسین فرشیدی؛

مینابی ها از واکسن برکت بسیار خوب استقبال کردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: میناب تاکنون در طرح واکسیناسیون کرونا با اجرای ۴۰ درصدی جمعیت گروه های هدف رتبه اول استان را دارد و استقبال مینابی ها از واکسن برکت بسیار چشمگیر است.

مینابی ها از واکسن برکت بسیار خوب استقبال  کردند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان میناب گفت: ظرفیت روزانه واکسیناسیون در میناب ۴ هزار دوز واکسن در روز است که امکان افزایش آن تا ۷ هزار دوز در روز نیز وجود دارد.

فرشیدی با اشاره به افزایش مراجعه به مرکز سرپایی درمان کرونا در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب عنوان کرد: در راستای ارائه خدمات مناسب و کاهش زمان انتظار بیماران برای دریافت خدمت ۳ مرکز درمان سرپایی در شهرستان میناب راه اندازی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از اختصاص سهمیه ۱۰ نیروی پرستار به بخش بهداشت و درمان شهرستان میناب و راه اندازی ۲۰ تخت درمان سرپایی خبر داد و گفت: در همین راستا کمبود نیروی خدماتی نیز با استفاده از نیروهای آموزش دیده بسیج و هلال‌احمر به صورت قراردادهای موقت شرکتی و یا ۸۹ روزه جبران خواهد شد.

فرشیدی در پایان با اعلام خبر افزایش دوبرابری تزریق واکسن در استان در هفته های آتی گفت: شهرستان میناب تاکنون در طرح واکسیناسیون کرونا با اجرای ۴۰ درصدی جمعیت گروه های هدف رتبه نخست استان را دارد و استقبال مینابی ها از واکسن برکت بسیار بالا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه