English

سرپرست پلیس راه مازندران خبر داد:

بسته شدن محور کندوان از فردا

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: محور کندوان از فردا یکشنبه 24 مرداد برای انجام تعمیرات بسته می‌شود.

بسته شدن محور کندوان از فردا

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ هادی عبادی با اعلام این خبر اظهار داشت: محور کندوان (چالوس-کرج) از فردا یکشنبه 24 مرداد تا 20 شهریور 1400 به صورت مقطعی برای تعمیرات بسته می‌شود.

وی ادامه داد: عملیات تعمیرات در کیلومتر 9 محور کندوان خروجی مرزن آباد برای اصلاح تراشه مسیر انجام می‌شود.

سرپرست پلیس راه مازندران تصریح کرد: در زمان اعلام شده برای تعمیرات (24 مرداد تا 20 شهریور) مقرر شد روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 8 صبح تا 17 عصر این مسیر بسته باشد و در این مدت مسیر جایگزین، محور‌های هراز و سوادکوه است.

وی افزود: محور کندوان البته در مدت تعمیرات، به غیر از روز‌های تعطیل و یک روز قبل و یک روز بعد از تعطیلات بسته خواهد بود.

عبادی با اشاره به اینکه در این هفته محور کندوان روز‌های یکشنبه و دوشنبه 24 و 25 مرداد برای تعمیرات بسته است، گفت: مأموران پلیس راه و دوربین‌ها از ابتدای امسال تاکنون 77 هزار و 909 دستگاه خودرو را در جاده‌های مازندران، جریمه کرونایی کردند و بیش از 46 هزار دستگاه خودرو را از مبادی ورودی استان برگشت دادند.

وی بیان داشت: در 24 ساعت گذشته 720 دستگاه خودرو در جاده‌های استان اعمال قانون و 682 دستگاه خودرو برگشت داده شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه ترافیک اکنون در جاده‌های استان روان و عبور و مرور به صورت عادی در جریان است، ابراز داشت: در روز پنجشنبه 21 مرداد، بر اثر تصادف یک دستگاه پراید با یک دستگاه وانت مزدا در خروجی کمربندی جدید بابل به آمل، متاسفانه یک نفر جان باخت و دو نفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه به علت تجاوز به چپ پراید رخ داد، تأکید کرد: از رانندگان درخواست می شود در جاده با سرعت مطمئنه برانند و از سرعت زیاد و سبقت بی جا خودداری کنند تا جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

عبادی با بیان اینکه ویروس کرونا در استان موج می‌زند و از هموطنان می خواهیم برای حفظ جان خود به هیج عنوان به مازندران سفر نکنند، اظهار داشت: از 22 شهرستان استان مازندران در حال حاضر 21 شهرستان شرایط حاد کرونایی و قرمز دارند و تنها یک شهرستان وضعیت نارنجی دارد.

وی تصریح کرد: همه ورودی‌های استان مازندران کماکان به روی خودرو‌های غیربومی بسته است و همه شش ورودی استان توسط ماموران پلیس و دوربین‌های مدار بسته کنترل می‌شود و برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، ممنوعیت ورود خودرو‌های غیر بومی به استان بیشتر می‌شود.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه احتمال ریزش سنگ از کوه در محور‌های کوهستانی استان وجود دارد گفت: تأکید پلیس، پرهیز از تردد‌های غیرضروری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه