English

در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی:

شرکت پالایش گاز سرخون و قشم پیشتاز حمایت از بخش درمان

مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم گفت: همکاری با مراکز بهداشت و درمان استان هرمزگان به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه و خدمت رسانی به هموطنان عزیز، کار بسیار ارزشمندی است.

شرکت پالایش گاز سرخون و قشم پیشتاز حمایت از  بخش درمان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمدحسین نوروزی مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم اظهار داشت: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه و در جهت تسهیل در واکسیناسیون گروهای هدف در شهرستان بندرعباس، سالن ورزشی شهید راهبر شهرک فجر در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت. شرکت پالایش گاز سرخون و قشم همواره به جهت خدمت رسانی در عرصه درمانی پیشرو است.
نوروزی در ادامه افزود: باتوجه به افزایش واکسیناسیون کرونا در شهر بندرعباس و جهت تسهیل در پیشرفت روند این امر برای هموطنان عزیز، سالن ورزشی را بصورت کامل تجهیز کرده و با امکانات کامل به جهت دسترسی آسان تر جهت انجام واکسیناسیون در شهرک فجر راه اندازی  و روزانه تقریباً به ۱۰۰۰ نفر ، واکسن در این محل تزریق می شود.
وی ابراز داشت: این شرکت در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی در حوزه درمانی و خدمت رسانی به مردم شریف استان هرمزگان با همکاری مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس پایگاه تجمیع واکسیناسیون شهید فخری زاده با رعایت شرایط مربوطه و تمهیدات لازم در سالن ورزشی شهید راهبر شهرک فجر شروع بکار کرده است.
وی بیان کرد: در راستای دسترسی آسان هموطنان، با راه اندازی پایگاه تجمیع واکسیناسیون شهید فخری زاده از ساعت ۷ صبح الی ۱۹ در سالن ورزشی شهید راهبر شهرک فجر، همشهریان عزیز که در محدوده اطراف سکونت داشته می توانند همه روزه به راحتی و با دسترسی آسان برابر با ثبت نام در سایت مربوطه به این محل مراجعه و سهمیه واکسن خود را دریافت کنند.
نوروزی در پایان یادآور شد: شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در راستای خدمت رسانی به هموطنان عزیز در بخش های مختلف بالاخص در عرصه درمانی پیشرو بوده و بدنبال آن این شرکت با تمام توان آمادگی لازم را به جهت همکاری با سازمان ها و نهادهای مربوطه در زمینه های متعدد را دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه