English

مجتبی گلزاری اعلام کرد؛

بیماری کرونا در شهرستان خمینی شهر بحرانی است

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: بیماری کرونا در شهرستان خمینی شهر بحرانی است.

بیماری کرونا در شهرستان خمینی شهر بحرانی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مجتبی گلزاری در جلسه هم اندیشی روسای هیات های شهرستان خمینی شهر از نبود تخت بیمارستانی جهت نیاز بیماران خبرداد و گفت: بیماری کرونا در شهرستان خمینی شهر بحرانی است.

وی بیان کرد: در حوزه سلامت شهرستان باید خبر بدهم‌ که حتی یک برانکار برای بیمار وجود ندارد و تخت های بیمارستانی تکمیل شده است.

ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمینی شهر تشریح کرد: 57 بیمار در اورژانس بیمارستان بستری است و شرایط بحرانی برای شهرستان به وجود آمده است.

وی در خصوص راه اندازی بیمارستان حضرت رسول( ص) تصریح کرد: این بیمارستان باید استانداردهای لازم را دارا باشد و به زودی پرونده موقت بیمارستان صادرمی شود و در سه هفته آینده با کمک یک میلیاردی خیران به بهره برداری خواهد رسید.

گلزاری از ارجاع  200الی 250 بیمار سرپایی در این بیمارستان خبرداد و افزود: درمانگاه  قدس و خیریه بیمارستان ساعی و حضرت ولیعصر (عج) آماده خدمت رسانی به بیماران کرونایی است‌.

ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمینی شهر گفت: در شهرستان خمینی شهر چهار مرکز واکسیناسیون مشغول فعالیت هستند و استانداردهای سختی در مراکز وجود دارد .

این مقام مسئول از وجود 30 کابین واکسیناسیون خبرداد و اضافه کرد: انواع واکسن ها در مراکز تامین شده و هر شخصی می تواند انتخاب کند چه واکسنی تزریق کند.

گلزاری گفت: امار بیماران مشکوک تا 16 مرداد 48هزار و 221نفر بیمار مشکوک به کرونا داشته ایم که از بین آنها 17هزار و 124مورد مثبت بوده است.

ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمینی شهر افزود: از ابتدای کرونا تا کنون 851نفر فوت کرده و تاکنون 57هزار و 220دوز واکسن تزریق شده است.

وی هشدار داد: موج دلتا  60 برابر کرونای معمولی قدرت دارد تا جایی که دریک روز با  10مورد فوتی مواجه بودیم و در 16مرداد 6 نفر فوتی داشته ایم.

گلزاری از روسای هیات های مذهبی شهرستان در خواست کرد : مراسم عزاداری سیدالشهداء انجام شود  اما در کنار آن  قانون شفا رعایت شود تا شیب بیماری سیر صعودی پیدا نکند.

همچنین ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خمینی شهر در جلسه هم اندیشی روسای هیات های شهرستان خمینی شهر گفت: بزرگداشت عزای سیدالشهداء از شعائر اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین لوایی اظهار کرد: متاسفانه با شرایط بد کرونایی در شهرستان روبرو هستیم و لازم است در برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهداء دقت لازم انجام شود.

وی توضیح داد: شهرستان در موقعیت بدی قرار دارد و تعداد بیماران به قدری افزایش یافته که دیگر بیمارستان پاسخگوی نیاز بیماران کرونایی نیست.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خمینی شهر گفت: لازم است در برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا رعایت دستورات بهداشتی صورت پذیرد و دقت لازم در برگزاری عزاداری انجام شود.

 

خمینی شهر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه