English

محمد موسوی:

اختصاص مخزن چهار تنی اکسیژن در پی افزایش تعداد بستری شدگان بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد

رئیس بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد بیان کرد: بدلیل چرخش سریع بیماری در شهر مشهد می بایست کلیه دورهمی ها، مهمانی ها و سایر برنامه های تفریحی باید لغو شود و مردم فقط برای امور ضروری خود از خانه خارج شوند.

اختصاص مخزن چهار تنی اکسیژن در پی افزایش تعداد بستری شدگان بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد موسوی رئیس بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد عنوان کرد: در پی افزایش تعداد بستری شدگان در این بیمارستان مخزن چهار تنی اکسیژن به این بیمارستان تحویل داده شد که اقدامات نصب آن در حال انجام است.

محمد موسوی در ادامه این خبر اضافه کرد: دومین دستگاه سی.تی.اسکن نیز به این بیمارستان تحویل داده شده است که اقدامات زیربنایی برای نصب و راه اندازی آن در حال اجراست.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد تاکید کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در خراسان رضوی همچنان رو به افزایش است و بسیاری از بیمارانی که سرپایی به این بیمارستان مراجعه می کنند، نیاز به بستری دارند.

وی در ادامه گفت: ظرفیت این بیمارستان تکمیل شده است و روزانه ۳۵۰ بیمار سرپایی به اورژانس این بیمارستان مراجعه می کنند و ۲۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش ها و ۲۵ بیمار در بخش آی.سی.یو این بیمارستان بستری هستند.

موسوی در خاتمه اظهار کرد: روزانه ۴۵ بیمار نیز در اورژانس بیمارستان بستری و تحت مراقبت قرار می گیرند و  عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بویژه در ایام محرم موجب چرخش سریع بیماری در شهر مشهد می شود بنابراین دورهمی ها ، مهمانی ها و سایر برنامه های تفریحی باید لغو شود و مردم فقط برای امور ضروری خود از خانه خارج شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه