English

حجت‌الاسلام ناصر صفری افلاک

ترویج فرهنگ اسلامی در سطح شهر همدان/فعالیت‌های فرهنگی زیر نظر امام جمعه همدان باید انجام شود

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه باید تمام مجموعه‌های فرهنگی شهر اعم از دولتی و مردمی با نقشه مشترک و به دور از موازی‌کاری و یک سو نگری در جهت رفع مشکلات فرهنگی شهر تلاش کنند، گفت: فعالیت‌های فرهنگی زیر نظر امام جمعه همدان باید انجام شود.

ترویج فرهنگ اسلامی در سطح شهر همدان/فعالیت‌های فرهنگی زیر نظر امام جمعه همدان باید انجام شود

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حجت‌الاسلام ناصر صفری افلاک  رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه باید تمام مجموعه‌های فرهنگی شهر اعم از دولتی و مردمی با نقشه مشترک و به دور از موازی‌کاری و یک سو نگری در جهت رفع مشکلات فرهنگی شهر تلاش کنند بر ترویج فرهنگ اسلامی در سطح شهر همدان تاکید کرد.

وی افزود: هدف ما رسیدن به یک مدینه فاضله در توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی در سطح شهر همدان بوده که نیاز به یک هم‌افزایی دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با بیان شهرداری نقش محوری در توسعه و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی دارد، گفت: فعالیت‌های فرهنگی زیر نظر امام جمعه همدان به عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی استان و با یک تقسیم کار مناسب باید انجام شود.

صفری افلاک خاطرنشان کرد: ما نیز در جایگاه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان تمام تلاش خود را برای توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی انجام خواهیم داد.

وی با اشاره همیاران محلات در همدان بیان کرد: همیاران محلات در راستای هویت بخشی به محلات همدان شکل گرفته که از مردم همان محله از امام جماعت، نخبگان، بانوی محله و بازاریان آن محله تشکیل شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: شهرداری باید به سمت مردمی کردن تصمیمات و حتی برون سپاری کارهای اجرایی به همیاران محلات حرکت کند.

وی افزود: در جامعه ایده آل اسلامی مردم در محلات خود یک هویت برجسته دارند و خودشان مشکلات را حل می‌کنند و کار شهرداری‌ها فقط بستری‌سازی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه